Na ongeveer 3/3,5 jaar Het liep allemaal wat gek We zijn nog even uit elkaar geweest en juist in die tijd kwamen we dichter tot elkaar en hebben besloten er voor te gaan
Na ruim 10 jaar begonnen. Ik kreeg 'verkering' met hem toen ik 17 was en hij 25. . Ik raakte zwanger toen ik 27 was, nu ben ik 30 en hij bijna 38. We zijn bijna 13 jaar samen.
Na ruim 1,5 jaar samen gestopt met de pil. Snel zwanger geraakt en na nog geen 2,5 jaar samen te zijn werd onze dochter geboren
Na 4 maanden woonden we samen. Toen we 10 maanden samen waren besloten we dat we samen kinderen wilden. Onze dochter is nu 3 weken oud en wij zijn bijna 2,5 jaar bij elkaar.
Wij besloten de pil weg te doen binnen een maand nadat wij wat hadden. Waren daarvoor (en nu) beste vrienden dus kenden elkaar al langer. Helaas tot nu toe nog geen kindjes. Maar wij blijven geloven
Na 7 maanden was ik zwanger. Helaas een missed abortion. Toen we 2 jaar en 2 dagen samen waren kregen we onze tweeling.
Na 4,5 jaar. Een paar dagen na onze bruiloft en om precies te zijn op Aruba, nam ik mijn laatste pil... 3 maanden later een positieve test