na hoeveel jaar samen gingen jullie voor kids?

Discussie in 'De lounge' gestart door edelweiss, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik ben april '12 gestopt met de pil, toen waren we 4 en halfjaar bij elkaar en woonden 3 jaar samen.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Na ongeveer 9 maanden 'per ongeluk' zwanger geworden; maar nog geen seconde spijt :D

3. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wij moeten helaas nog even wachten tot de situatie wat beter is anders hadden we nu misschien al een kindje gehad :(. De wens is al een tijd aanwezig maar we kunnen er waarschijnlijk pas gehoord aan geven als we ongeveer 3 jaar samen zijn.

4. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij waren 4,5 jaar samen... Inmiddels 5 jaar en hebben we een kleine van bijna 4 maanden.

5. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Na 9,5 jaar, we wisten allebei van elkaar dat we graag een kind willen, maar door omstandigheden toch niet eerder aan begonnen, nu is de tijd daar en gaan we voor ons eerste wondertje.

6. Wij zaten na 3 maanden samen voor het eerst in de kliniek ;) Bizar snel natuurlijk, maar ik heb er nooit spijt van gehad. Als ik bedenk dat we een jaar gewacht zouden hebben en nu pas net begonnen zouden zijn en alles wat we het afgelopen jaar hebben doorstaan nu nog zouden moeten doen..

Wij dachten in eerste instantie nog dat mijn/ons probleem, PCOS, wel met een paar Clomid pilletjes op te lossen zou zijn en dat we het gewoon als een normaal stel konden gaan proberen. Toen bleek dat juist hij heel, heel, heel beperkt vruchtbaar is en dat dat nooit zou gaan gebeuren.. Vrijwel iedereen heeft ons voor gek verklaard toen we begonnen, maar ik denk dat we inmiddels wel hebben bewezen dat wij bij elkaar horen en dat we dit samen aankunnen.

Ik lees de laatste tijd steeds een quote over relaties; 'The couples that are meant to be are the ones who go through everything that's designed to tear them apart and come out even stronger.'. Dat is zo op ons van toepassing! :)

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Toen we een maand samen waren stopte ik met de pil en een half jaar later was ik zwanger.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Na 12 jaar waren we er allebei klaar voor, zijn ondertussen 18 jaar bij elkaar, waarvan bijna 6 jaar getrouwd :D

9. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Mooi, volg altijd je eigen gevoel. Een ander kan dat nooit voor je doen. Wens jullie heel veel succes!!!

10. Lief, dankjewel! Jullie ook veel succes, aan je onderschrift te zien hebben jullie ook al meer dan genoeg achter de rug.

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek

Wij ook pas na 12 jaar. Komende juni zijn we van de 16,5 jaar er 7 getrouwd.
    Tjee, dat is eigenlijk al bizar lang voor de huidige statistieken:)

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

na 4 jaar, we zijn nu 7jaar samen en ons mannetje is 4maandjes oud

13. kira88

kira88 Actief lid

7 mei 2013
    213
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij zijn 3,5 jaar samen en besluiten nu voor een kind te gaan :)

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Gefeliciteerd met jullie kleine ;)

Hihi ja idd, alhoewel onze meeste vrienden al zo lang bij elkaar zijn. Ik ken manlief dus meer dan de helft van mijn leven :D
    Vele vragen ook of ik dan wel een jeugd heb gehad...ehm ja, maar wel samen met hem :D

15. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Na iets minder dan 6 jaar, vorig jaar januari gestopt met de pil en in oktober bleek ik zwanger :)

16. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Na 11,5 jaar was ik zwanger, de eerste maand was het raak. Dus na ruim 12 jaar had ik onze baby in mijn armen :)

17. 2jees

2jees Niet meer actief

Gewoon na onze trouwdag

18. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    We waren 4 jaar bij elkaar en toen voor een kindje gegaan.

19. singa

singa Niet meer actief

Wij waren 9,5 jaar samen.

20. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Na 4 maand al zwanger geraakt, geen dag spijt van gehad :)

Deel Deze Pagina