We waren 3 maanden samen toen we besloten om de Mirena te laten verwijderen, en voor een kindje te gaan. Na 8 maanden klussen waren we zwanger
Na 3,5 jaar samen is ons eerste geboren, waren toen 1,5 jaar getrouwd. Nu als de derde wordt geboren, 5 jaar getrouwd en 7 jaar samen
Relatie gekregen. Na 6 maanden: verloofd. 2 jaar samen: getrouwd & gestopt met de pil Na 2,5 jaar: er echt voor gegaan. Na 3,5 jaar: zwanger 4 jaar samen als de baby geboren word.
8 jaar samen toen de pil de deur uit ging, bijna 13 jaar samen als de kleine eindelijk geboren word.....
Wij gebruikten allebei geen anti conceptie etc. Ik werd niet tot nauwelijks ongesteld en ik stopte met roken en binnen 3 maanden zwanger (ook zonder ongi), kwam erachter toen was ik al 18 weken , we waren toen 5 jaar samen.
Relatie Na 1 jaar samenwonen en verloofd Na 1 jaar en 5 maanden gestopt met de pil gelijk zwanger achteraf gezien maar werd miskraam Na 1 jaar en 6 maanden trouwen Uiteindelijk na 1 jaar en 7 maanden zwanger In september 4 jaar samen en 2 dochters (en stiefzoontje natuurlijk)
Na ruim anderhalf jaar, het was direct raak. (na een hechte vriendschap van 8 jaar was het al heel snel heel erg logisch dat we deze stap gingen zetten)
Mooi om te lezen, adoptiezwanger... Hoop dat jullie niet al te lang meer hoeven te wachten op jullie zoon of dochter!
4,5 jaar. Nadat wij beiden afgestudeerd waren, we beiden een vast contract en een paar jaar werkervaring hadden (ik het kortst: anderhalf jaar) en mijn man terug was na zijn uitzending. Ik ben gestopt met de pil toen hij weg ging, zodat we meteen konden proberen zodra hij weer thuis zou zijn. Binnen 1 maand raak, miskraam, binnen 1 maand raak en binnen 1 jaar hadden we de eerste.
Wij zijn samen sinds ons 17e en zijn na 10 jaar voor kinderen gegaan. Inmiddels hebben we 2 prachtige dochters.