Zowel theorie als praktijk in 1 keer. Theorie had ik wel verwacht, maar dat ik voor de praktijk in 1 keer zou slagen, daar stond ik wel van te kijken. En dat terwijl ik 6 maanden zwanger was (dit was in oktober 2008). Ik was blijijijijijijij dat ik hem nog voor mijn bevalling had!!! Ik kwam gewoon jankend van blijdschap thuis haha
mijn praktijk heb ik in 1x gehaald en mijn theorie bij de 3de keer maar dat kwam ook omdat er telkens iets gebeurde voor ik mijn theorie moest gaan doen
Theorie in 1 x, praktijkexamen (en dus rijbewijs) in 2x. Ik geef het heel eerlijk toe: de eerste keer was ik er gewoon niet aan toe. De lessen gingen soms heel goed maar er zaten ook wel missers tussen, ik was gewoon niet constant genoeg. De tweede keer ging het wel goed - zelfs met ingreep erbij ben ik geslaagd omdat ik wel heel zeker reed en goed keek. Heb in totaal iets van 30 lessen gehad. Afgereden in 1996, ik was 24 jaar.
Hier 4 keer erover gedaan. Alleen had het eigenlijk in 3 keer moeten hebben, had toen super goed gereden (vond instructeur ook) en kreeg het niet. Was echt onterecht. 4e keer gelukkig gehaald. Die examinator vroeg me zelfs nog waarom ik niet de keer ervoor geslaagd was. Heb trouwens toen de 4e keer minder goed gereden als de 3e keer. 1e 2 keer was volkomen terecht dat ik gezakt was.
ik heb me theorie in 1 keer gehaald. het examen in 2 keer. ik heb 40 lessen gehad. en heb er anderhalf jaar over gedaan omdat ik 5 testen moest ondergaan omdat ik gehandicapt ben.
theorie in 1 keer, en praktijk de 2e keer. met 30 lessen Had makkelijk de eerste keer kunnen slagen, maar had een chagrijnige examinator, ik deed niks verkeerds maar hij had gewoon iets verzonnen om me te laten zakken!, 2e keer had ik een hele gezellige man, had nog een ingreep gehad maar ben gewoon geslaagd.
3 keer, 2x CBR 1 keer Rijkswaterstaat examen. Was wel 20 jaar geleden. Rijkswaterstaat was veel makkelijker, ben geslaagd MET ingreep ...
zowel theorie, auto als motor in 1 x Tot groot verdriet van mijn broertje die 5 x over zijn auto heeft gedaan en die hoopte dat mij dat met de motor zou gebeuren
Theorie in 3 keer, eerste keer had ik 8 fouten, 2e keer had ik 7 fouten, 3e keer had ik 5 fouten, dus geslaagd Praktijk examen in 2 keer. Totaal 2 weken les gehad.
Theorie in 1x (0 fout ) en praktijkexamen ook in 1x. Heb in totaal 23 lessen gehad en heb (door een verhuizing) examen gedaan in een (toen nog) onbekende stad. Dat vond ik misschien wel het spannendste, dat ik de weg daar totaal nog niet kende en dus niet echt vooruit kon denken. Gelukkig toch in 1x geslaagd!
Ik heb mijn examen 4x moeten doen. Had ook niet verwacht dat ik de 4e keer zou gaan slagen, ging er al helemaal vanuit dat ik voor een staatsexamen moest en dan ook mijn theorie over zou moeten doen want die zou 12 dagen later verlopen. Maar gelukkig is dat nooit het geval geweest... Heb nu mijn rijbewijs 4 jaar en 2 dagen en ben 24
1e keer theorie, en praktijk ook 1e keer! Totaal 19 lessen van 1,5 uur gehad, binnen 2 maanden had ik mn rijbewijs. Trots als een pauw natuurlijk, snappen jullie zelf wel. Helemaal toen de instructeur vertelde dat een jongen gemiddeld tussen de 20 en 30 lessen nodig heeft, en een meid tussen de 25 en 45.
Theorie in 1x. Praktijk 4x door zenuwen. Laatste examinator verhielp dat door tegen me te zeggen: Zenuwachtig? Nergens voor nodig. Als je zakt is het je eigen fout. Briljant vond ik dat en vervolgens slaagde ik met vlag en wimpel.