Auto theorie in 1x Auto praktijk in 1x Motor theorie in 1x Motor praktijk in 2x. Was te onzeker in de bocht.
In Nederland? Hoe doe je dat? Volgens CBR: Om praktijkexamen voor de personenauto (categorie B) te mogen doen moet u eerst het theorie-examen personenauto hebben behaald. Voor deelname aan zowel het theorie- als het praktijkexamen moet u minimaal achttien jaar zijn. Deze leeftijdsgrens geldt ook voor de rijlessen.
1 dag voor je 19 de verjaardag ben je ook nog 18 en kan je er al een jaar lessen op hebben zitten. Snappie?
Ik gelukkig in 1x! Wat een stress en zenuwen.. Verschrikkelijk! Kan me nog zo goed herinneren! 1 dag na mijn 18e verjaardag ben ik begonnen en 3 maanden later was ik geslaagd.
Soms lees je net te snel, en dan lees je idd iets wat er niet staat. Heb ik ook weleens, later denk je: ""Juist ja......."
praktijk in 1 keer en theorie 4e keer. Heb mijn rijbewijs 21 sep 1 jaar laat begonnen. Lang medicijnen gebruikt mocht daardoor niet auto rijden.
Voor m'n rijexamen auto heb ik 4 keer gedaan over het theorie examen en 1 keer voor praktijk. Voor m'n rijexamen motor heb ik 1 keer gedaan over de theorie en moest ik staatsexamen doen voor de praktijk.
ihih staat er een niet bij haha 2x keer geprobeerd en moet weer eigenlijkkkkk want ben 33 jaartjes nog niet gehaald dus hahah
Na 25 lessen bij de eerste keer geslaagd. Ik was toen 22, heb 'm nu dus dik 11 jaar Theorie ook in 1 keer gehaald.
theori en praktijk in 1 keer gelukkig! wat ik een voordeel vond en merkte dat bij mn zusje die hem later deed is dat ik al een scootercertificaat had gehaald en ook op de weg reedt... Ik wist dus toch de basisregels al en mn zusje wist vrij weinig eigelijk!
Ik ben inmiddels al 3x gezakt voor mijn examen. Theorie had ik wel in 1x. Nu mag de 23e juni voor de 4e keer.