Goedemorgen allen, Helaas... 4de poging IUI mislukt Gisteren ongesteld geworden Verdrietig ben ik.. Na hoeveel keer zijn jullie zwanger geworden met IUI Dit is onze enige kans nog... ICSI hebben we al gehad 3x.. Het ziekenhuis zei mij gisteren: elke poging is een nieuwe kans.. geef de hoop niet op.. Maar het is lastig.. nu (al?) 4x mislukt...
Als ik het goed begrijp zijn jullie na 3x icsi weer terug gegaan naar iui? Is er wel genoeg zaad voor iui? Ik ben de 3e iui zwanger geworden, onverklaarbaar verminderd vruchtbaar.
IUI werkte voor mij erg goed, maar nu heb ik geen eileiders meer helaas. IUI was voor ons echt de uitkomst. Succes!
Zoontje bij 1x iui raak is bijna 6 jaar nu. Tweede zoon via 2x iui Derde zoon zit nu in ronde 3 met op 9 dagen bloedverlies
1ste keer gelijk zwanger, jammer genoeg miskraam met 5 weken. Gelijk daarna spontaan zwanger van zl. Toen we voor de tweede gingen werd ik weer gelijk zwanger en die bleef plakken en slaapt nu in een draagdoek 😁 Iui werkte dus herl goed voor mij!
Hier is het helaas niet gelukt met IUI. Maar bij ons speelden meerdere problemen: PCOS, een verminderde zaadkwaliteit en een bevruchtingsprobleem. Dat laatste kwam pas aan het licht toen we met de eerste IVF geen bevruchting hadden. Ik hoop dat het voor jullie wel gaat lukken, succes!
Eerste zwangerschap: 8 e iui-D dus met donor (vanaf 7e met menopur) Tweede zwangerschap: 3e iui-D dus met donor en vanaf begin met menopur Ik ken heel veel vrouwen die iui hebben gedaan en het loopt uiteen van 1e x tot 13e x Good luck!!!!