maanden vrij veel omdat mijn cycles nog al wisseld van 28 tot 61dg dus tel in rondes 1e zwangerschap- 4 rondes (ma met 11wk) (6 maanden) leeftijd 20 2e zwangerschap- 3e ronde (6 maanden) leeftijd 21 3e zwangerschap- halve ronde . was halve wegen met de pil strip gestopt en zou de maand erop gaan beginnen met proberen. echter was het meteen raak. onze zoon stond al start klaar om zijn kans te grijpen ben er nu nog verbaast over. leeftijd 23
Ik haal het gemiddelde helaas ook naar beneden.... Ik ben nu 29 en na 5 jaar zwanger van ons 1e wonder.
We zijn in september 2008 gestopt met de pil en in maart 2011 zwanger! Wel vooronderzoeken in het ziekenhuis gehad, maar uit eindelijk is hij/zij toch nog spontaan "gemaakt" Ik ben 22 en mn man 26
weet niet of dit alleen geldt voor het "klussen"... Maar ik ben 2 keer door de pil heen zwanger geraakt. Om een lang verhaal kort te maken, mijn moeder kan ook niet tegen de pil en slikt hem al jááááren niet meer, ik heb al meerdere keren tegen de dokter gezegd dat ik iets anders wil, maar hij wilt het niet doen vanwege mijn leeftijd. Na deze zwangerschap ga ik toch wel even op mijn strepen staan Dus telt dat dan als ronde 1? Dan haal ik het gemiddelde weer even op, lol 1e keer was ik 19 toen ik zwanger raakte. 2e keer was ik 23 toen ik zwanger raakte. Overigens voel ik me enorm 'blessed' dat ik zo vruchtbaar ben, ben me er erg van bewust dat sommigen het anders hebben.
De eerste zwangerschap was ik binnen 4 maanden zwanger, 28. Tweede zwangerschap meteen zwanger, 30, helaas een MA (+curretage). Derde zwangerschap 5 maanden na de MA, 30 (nu 31).
Bij de eerste was ik 24 en was het meteen de eerste maand raak. Bij de tweede was ik 28 en was het na 11 maanden raak.
Ik was 25 en in ronde 4 raak. We hebben geen rekening gehouden met eventuele ovulatie o.i.d. Is gewoon puur geluk geweest. Maar wel super blij mee .