bij de 1e was het meteen raak na stoppen pil ik was 25 bij de 2d was het na 5 rondes raak ik ben nu 36
Bij de 1e was ik 26 jaar en duurde het zo'n 1,5 jaar (pcos vastgesteld) dus d.m.v. clomid zwanger geraakt. Bij de 2e, 30 jaar en was het binnen 2 maanden raak, terwijl ik mezelf alweer in het ziekenhuis zag lopen, ging het nu gewoon spontaan..
bij de 1e na 13 maanden (was toen 26) de 2e 5 maanden na de bevalling (gelijk doorgegaan voor een 2e)
Bij Milan zijn we 2 jaar bezig geweest. Uiteindelijk geopereerd ivm verklevingen door eerdere blinde darm ontsteking en heb ik schildkliermedicatie gekregen. Hierna binnen 2 maanden zwanger. Nu was het de eerste ronde raak! Wat was ik verbaasd!
Meteen bij de eerste keer proberen, ik was wel al een half jaar met de pil gestopt om mijn cyclus terug te krijgen. En na de miskraam een maand gewacht en toen weer meteen zwanger!
1e kindje na 3 maanden zwanger, ik was toen 28 jaar 2e kindje na 9 maanden zwanger, ik was toen 30 jaar (duurde langer door trage schildklier waarvoor ik niet de juiste dosis medicatie kreeg. Na wel de juiste dosis direct zwanger) 3e kindje na 1 maand zwanger, ik ben nu 35 jaar
2,5 jaar proberen leverde niets op. ongeveer 1,5 jaar geleden geopereerd aan endometriose bij de navel (had verder geen effect op de vruchtbaarheid, volgens de doktoren omdat mijn baarmoeder/eierstokken vrij waren van cystes). Nu eindelijk een 3-tal weken een positieve test in handen gehad! Heeft wel 4 IUI-behandelingen gekost. Ik ben op dit moment 37 jaar en mijn man 29 jaar (ja, dat lezen jullie goed, ik heb een toyboy )
24 jaar, raak in ronde 3 (wel 3 cyclussen die heeeel onregelmatig waren tussne 30 en 40 dgn :s ) nu 25 jaar, en bezig in ronde 2
Begonnen op mijn 21e via ziekenhuis en nu zwanger geraakt op mijn 26ste ben nu 27. Dus 5 jaar via ziekenhuis