Ronde 19 vmk Ronde 24 hopelijk nu goed raak Ben 27 jaar en alle onderzoeken zij perfect bij ons, dus geen idee waarom het zo lang heeft geduurd.
Van de eerste was ik in de derde ronde zwanger, was toen 23, van de 2e (is een ma geworden) in de derde echte ronde zwanger, was toen 26, van dit kindje was ik ongepland zwanger, ben er nu bijna aan gewend Ben nu 27.
Ik ben 29 jr en bij mij heeft de eerste zwangerschap 7 rondes wachten geduurd, helaas een miskraam. Gelijk er weer voor gegaan en binnen 4 rondes weer zwanger, helaas weer mis en toen 1x ongesteld geweest en nu dan eindelij goed zwanger!!
Bij de oudste was het raak in ronde 3. Toen ik zwanger raakte was ik 32, manlief 28 en toen ze geboren werd 33/29. Dit overigens na 16 jaar de pil geslikt te hebben! Bij de jongste was het raak in ronde 1, terwijl ik tussendoor toch 1.5 jaar weer de pil had geslikt! Zwanger bij 34 en man 30, toen ze geboren werd waren we 35 en 31...... Wij zijn er ook terdege van bewust dat we veel geluk hebben gehad, zeker ook gezien leeftijd en ook wel overgewicht!
Bij Sem was ik 30 en duurde het 9 maanden voor ik zwanger was, Bij Teun was ik 32 en in 1x raak, Bij Stijn was ik 34 en in 1x raak.
Ik was zwanger van Lydia na de 2e keer klussen, was toen 19, ex 27 En van Luca was ik ook na de 2e keer klussen zwanger, was toen 22 (nu 23) vriendlief 30
Bij mijn 1e: 2e x raak -- op het moment dat ik zwanger raakte was ik 24 De 2e: 4e keer raak -- was ik 26 jaar En nu de 3e: in 1x raak -- ben ik 27 jaar
Nummer 1 was met 5 maanden ik was toen 24 jaar en vanaf mijn 14de de pil geslikt... Daarna niet meer aan de pil gegaan en met nu de eerste ronde raak en gelijk 2!En ben nu 26!! X
Na 12 jaar pilgebruik de eerste ronde direct raak, dat werd een vmk. Toen een ronde niks (ook niet geklust), de ronde erop blijvend zwanger. We waren niet bewust 'bezig' en onze frequentie van klussen was zeer ver beneden gemiddeld dus ik vind dat verdomd snel. Ik ben 26 jaar (toen 25).
Van onze eerste was ik in ronde 7 zwanger (ik was toen 29). Ik ben nu in de 5de ronde zwanger geraakt (ik ben nu 31). Mijn man is internationaal vrachtwagenchauffeur, dus we moeten net geluk hebben dat mijn vruchtbare dagen in het weekend plaats vinden.