1e kindje 13maanden en ik ben nu 30 en manlief 33. en ben nu 21wkn geheel normaal volgens mij, alleen als je erop wacht duurt het héél lang natuurlijk!!! XXX
25 maanden verder na een hoop ziekenhuisbezoeken toch op natuurlijke wijze zwanger (terwijl dat volgens de gync niet mogelijk was) Ben nu 29 en zwanger van de eerste.
Eerst keer na +/- een half jaar klussen raak. Helaas een MK. Tweede keer meteen de eerste ronde en de eerst 'onveilig' klus poging raak. Beide keren geen rekening met cyclus o.i.d. gehouden. Ik ben 28 en vriend 37
eerste zwangerschap: totaal onverwachts! tweede zwangerschap: 1,5 jaar bezig geweest en uiteindelijk mbv clomid toch spontaan zwanger!
Justin in ronde 1 raak, had de pil gebruikt (was toen 28 jaar) Carmen en Devin in ronde 1 raak, had de mirena gebruikt (was toen 32 jaar)
Om ook een reeël beeld te krijgen hoe t anders kan.. Met mn ex waren wij al 2 jaar bezig, zonder resultaat (achteraf maar goed ook)
1ste zwangerschap niet meegerekend aangezien het met mijn ex was.. met nieuwe partner; 1ste rond raak, helaas mk geworden met 6wkn.. de maand erna weer raak! en dat is een plakbeebje geworden.. ikzelf; 27jaar partner; 31jaar
Vijf jaar moeten wachten, helaas... We zijn begonnen met zwanger worden toen ik 25 was. Ik was nog net geen 30 toen onze meid geboren is.
9 maanden bezig geweest toen raak. Mijn Eisprong was elke maand wel rond de gelijke tijd, alleen niet bij dag 14 in de buurt maar veel later. Overigens wel een dubbele eisprong geerfd van mijn moeder waardoor wij nu in verwachting zijn van een tweeling.