na hoeveel maanden kreeg je een cyclus met borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lammetje, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke maand cyclus met bv en bijvoeding

1. 2-4 maand

2. 5-6 maand

3. 7-8 maand

4. 9-10 maand

5. 11-12 maand

6. langer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dat denk ik niet. Even globaal: een gewone pil heeft 2 soorten hormonen 1 hormoon zorgt ervoor dat je geen eisprong hebt, die heeft dus invloed op je cyclus. De Cerazette heeft dat hormoon niet, die pil zorgt er alleen voor dat er een slijmprop komt voor je baarmoedermond zodat er geen spermacellen bij de eicel kunnen komen. Je moet de Cerazette zonder stopweek en elke dag op dezelfde tijd innemen voor een goede betrouwbaarheid.

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Bedoel je wanneer je voor het eerst ongesteld werd of wanneer je cyclus weer helemaal normaal was? Dat is bij mij namelijk niet hetzelfde... ;)

3. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    voor het eerst ongesteld

4. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Oh sorry, zie het nu pas... :oops: Ik ben idd erg trots :D wat bedoel je eigenlijk met bijvoeding? Ze krijgt geen kunstvoeding erbij of zo als je dat bedoelt, en eet verder (bijna) alles wat wij eten. We zijn vanaf 6 maanden volgens Rapley (en Stefan Kleintjes ;) ) gaan bijvoeden en dit is allemaal prima gegaan! Wat fijn trouwens dat je cyclus op gang is gekomen, jullie wilden toch graag bijtijds weer voor een 2e kindje gaan?

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ok, dat was met 8 maanden.

6. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Oh jeetje waar zit ik met mijn hoofd!?! Nou dacht ik dat je bedoelde dat je voor het eerst ongesteld was geworden... Sorry!

7. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Eehm, ik heb niets ingevuld. Ben nu 2 weken gestopt met bv, maar ik heb in die periode mijn menstruatie niet gehad.
    Heb een paar dagen geleden mijn eisprong gevoeld, dus die :evil: komen er weer aan. Spijtig genoeg.....van mij hadden ze nog even mogen wegblijven. Komen die fijne humeurschommelingen er weer aan.......

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier na exact 2 maanden en daarna echt om de 29/31 dagen, kan er een klok op gelijk zetten. NU ik gestopt ben met BV is hij weer iets langer.

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Bij 9 maanden voor het eerst ongi en dat om de 5 weken en de 3e keer dat ik het moest worden, was ik zwanger!

Groetjes
    Britt

10. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Nou dames bedankt voor jullie atwoorden ik baal hier nog steeds nog geen ongesteldheid te bekennen of ei voed al ruim een maand nog maar 2x daags het zou toch onderhand.....

11. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    Nou dames heb nu l 5 dagen bruin verlies wel heel licht maar er gebeurd nu eindelijk iets hopen dat het snel rood word en dan kunnen we klussen voor een beebje!

12. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ben afgelopen maandag voor het eerst sinds 14 maanden ongesteld geworden ( 3 maanden nadat de nachtvoedingen gestopt zijn).

13. Sembo

Sembo Actief lid

28 dec 2007
    403
    0
    0
    Toen Sem zes en een halve maand was ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden. Nog niet voor de twee keer, maar ik geloof dat dat iedere moment weer kan komen.
    En sinds zes maanden geef ik nachtvoedingen (daarvoor helemaal niet).

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Hier werd ik pas weer ongi een maand na het stoppen met de borstvoeding.
    Maar of ik wel een eisprong heb gehad in de maanden ervoor weet ik niet.

15. Joaney

Joaney Actief lid

15 aug 2006
    455
    0
    0
    Ben na 11 maand bv geven ongesteld geworden. Ik gaf (geef) nog nachtvoedingen. En overdag ook heel regelmatig.

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Na een jaar voor het eerst weer ongi (ongeveer 3 a 4 dagen) eind mei en eind juni en nu afwachten hoe het verder gaat. Nog geen cyclus dus.
    Mijn ventje slaapt 's nachts al een hele tijd door dus ik voed alleen overdag en natuurlijks 's avonds voor hij gaat slapen.

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    blijkbaar na 5 maand, toen was ik zwanger van de tweede en ik ben niet ongesteld geworden tussendoor ;)

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Claartje 79
    Gefeliciteerd!
    Hebben jullie er wel voor geklust of was het in 1 keer raak, hihi.

19. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    nog niets, en mis het ook niet!

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Haha, hier blijkbaar na 9 maanden 8) en ook niet ongesteld geweest in de tussentijd. Wel een tijdje uit voorzorg aan de pil geweest, maar daar door omstandigheden mee gestopt. En nu zie banner ;)

In de tussentijd wel een tijdje geen borstvoeding gegeven wel mn best gedaan met kolven en aanleggen en nu sinds 3-4 weken (geloof ik) 2 voedingen op een dag.

Deel Deze Pagina