Hier nog steeds niets. Heb wel vaak gedacht dat het er aan zat te komen, maar vooralsnog geen druppel! (en ik mis het ook niet hier nog even wachten met nummer 2.... eerst een paar maandjes doorslapen)
Ik had bijna meteen alweer een cyclus. Maar ik wil voorlopig absoluut niet zwanger worden en heb een spiraaltje laten plaatsen.
Ik heb 3 mnd na de bevalling een spiraal laten plaatsen en begin juni werd ik voor het eerst ongi met spiraal en begin juli weer... maare met spiraal dus na 16 maand ong.
na 11 maanden.... met nu nog steeds nachtvoedingen en gemiddeld 4 voedingen overdag (vandaag staat de teller al op 6.... komt vast van het warme weer...)
jeetje dames ben nog steeds niet ongesteld en ben al 7 maanden verder... Zit nog maar op 1 voeding per dag dus hoop dat het snel gaat komen zit nu al 4 maanden te wachten en ja wachten duurt zooo lang!
Bij mij ook nog geen ongesteldheid, zit op 2x bv en 3x kv. Vind het wel lekker zo, maar neem veiligheidshalve wel overal een maandverbandje mee naartoe in mijn tassie.
Hier nog niets te bekennen! Mis het aan de ene kant niet maar zou het ook wel fijn vinden om te weten dat alles nog "werkt". Bij Jasmijn heeft het zwanger worden ook anderhalf jaar geduurd... ivm mijn leeftijd zal het proberen voor een tweede geen jaren meer duren (maar dit jaar nog niet, ivm mijn ks maar even wachten nog).
Na zes weken weer ongesteld geworden... Terwijl ik 8-10 voedingen per dag geef... Had gehoopt dat het langer weg zou blijven.
Hier ook 7 weken weer, ondanks bv. Heel vervelend want mijn produktie loopt echt heel erg terug als mijn menstruatie weer begint, heb zelfs het gevoel dat het ook reageert op de ovulatie!