na hoeveel maanden kreeg je een cyclus met borstvoeding

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lammetje, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

welke maand cyclus met bv en bijvoeding

1. 2-4 maand

2. 5-6 maand

3. 7-8 maand

4. 9-10 maand

5. 11-12 maand

6. langer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Met 12,5 maand :D ... maar ik heb na 4 dagen al spotting ... ben dus benieuwd of mn cyclus echt weer op orde is?

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Hier is een cyclus in geen velden of wegen te bekennen en opzich vind ik dat nu nog niet zo heel erg, we hopen wel dat er over 4 maanden weer een cyclus is zodat we weer kunnen "klussen" ;).

Maar man en ik hebben wel tegen elkaar gezegd dat het willen hebben van een cyclus geen reden zal zijn om te stoppen met borstvoeding.

Ik ben heel benieuwd wanneer ik hier zal plaatsen dat ik er weer een heb...

3. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Op 3 maanden een paar druppels maar het heeft vooralsnog niet doorgezet, gelukkig want mijn productie had rond die tijd ook een flinke dip

4. marielle82

marielle82 Bekend lid

15 feb 2008
    615
    0
    0
    Ben nog niet ongi geworden.... :(
    Wil het zo graag...
    kZou ook snel weer zwanger willen worden, maar geef nog steeds volledige bv. Mijn meisje komt 'snachts heel veschillend.

5. sung

sung Actief lid

19 okt 2007
    169
    0
    0
    rotterdam
    Ik was met precies 6 weken alweer ongesteld :( en met 11 weken (nu nog...) weer. Dus dat zal wel weer om de maand worden. Ik geef geen nachtvoedingen meer, maar kolf om 00.00 wel af om een voorraad te maken en rond 5 a 6 uur komt milan weer voor zijn voeding.

6. mama en Ite

21 jan 2009
    11
    0
    0
    Wilrijk - België
    Ons meisje is nu 7 maanden en ben sinds gisteren terug ongesteld. :(
    Jammer, ik vraag me nu wel af of ik nog bv kan blijven geven. Hormonen spelen toch een belangrijke rol hierbij, niet? En nu zijn er toch andere hormonen hun gang aan het gaan dacht ik?

Ik ben blij dat het na die dagen toch terug kan komen. Nu geef ik sinds 1,5 maand nog 2x per dag ('s morgens en 's avonds) en wil dat toch nog even zo volhouden als het kan.
    Al zou een zwangerschap niet ongelegen komen. :D

7. appeltje

appeltje Niet meer actief

Je kan gewoon blijven voeden hoor. Geen probleem.

8. mama en Ite

21 jan 2009
    11
    0
    0
    Wilrijk - België
    Oef, dat lijkt me wel iets.
    Ik lees dat je zoontje al 1 jaar is, en geef je dan nog volledige bv? Vind ik wel de max.
    Hier in België bekijken ze je al een beetje raar als je na 6 maanden nog verder doet.

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Hij is al zelfs 15,5 maand ;). Ik geef nog 's ochtends en 's avonds. Tussen de middag krijgt hij een tuitbeker 'gewone' melk bij de boterham en verder diksap, thee of water.

Ik had op voorhand een jaar in gedachten, maar omdat mijn zoontje erg gevoelige luchtwegen heeft en ook deze winter weer de klos is (benauwd e.d.) heb ik besloten door te voeden tot de moeilijke maanden weer voorbij zijn. Half februari wil ik naar alleen een ochtendvoeding en dan vanaf half maart om de dag en dan om de 2 dagen zodat we vanaf april helemaal gestopt zijn. Hij is dan bijna 18 maanden en dan vind ik het mooi geweest. :D
    En ook hier zou een nieuwe zwangerschap niet ongelegen komen ;) en dan wil ik wel gestopt zijn eigenlijk. Ik heb pas 2 cycli gehad trouwens, pas na 13,5 maanden weer ongesteld geworden.

10. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik voed mijn ventje ook nog steeds hoor.
    En je kunt dus gewoon zwanger worden als je bv geeft.
    Ik ben na de geboorte van mijn kanjer trouwens een jaar niet ongi geweest.

11. mama en Ite

21 jan 2009
    11
    0
    0
    Wilrijk - België
    Zwanger... Mmmm... Ik heb er nu al zin in. :D
    Het is wellicht niet zo eenvoudig, vorige keer was ik zwanger via kunstmatige inseminatie, en heb ik nogal wat medicatie moeten nemen daarvoor. Daarvoor zal ik toch eerst moeten stoppen met bv. Alle medicatie komt uiteindelijk in de melk terecht. En zo'n bom vrouwelijke hormonen, ik wil me niet voorstellen hoe ons Iteke erop zou reageren. :)

Als ik ze nog tot 9 à 10 maanden 2x zelf kan voeden ben ik heel tevreden. En dan is het maar eens tijd voor het volgende, wie weet hoe lang duurt het deze keer.

12. Robijntje82

5 nov 2008
    64
    0
    0
    Ik geef combinatie borst/fles maar ik heb nog geen cyclus gehad.

13. Joveli

Joveli Niet meer actief

Ik werd (ondanks volledige bv) precies 25 dagen na de bevalling weer ongesteld. En precies 25 dagen daarna ook weer.
    Precies als voor de zwangerschap.

Had gehoopt wat langer niet ongesteld te zijn, maar helaas.

14. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben het kolven langzaam aan het afbouwen. Sinds dit weekend kolf ik nog maar 3 keer per dag (live geef ik sowieso niet).
    Dus toen ik deze topic zojuist zag dacht ik mmm ik heb nogsteeds geen cyclus ik zal toch niet alweer zwanger zijn....
    De afgelopen 2 maanden hebben we geen sex gehad dus dan ben ik ook nogeens al even op weg.....

15. mama en Ite

21 jan 2009
    11
    0
    0
    Wilrijk - België
    Ik geef nu al 1,5 maand nog maar 2x bv per dag, en nu pas terug ongesteld hoor. (Ite is ondertussen 7 maanden oud).
    Moest je toch zwanger zijn (zou wel straf zijn dat je nog niets gemerkt hebt): Proficiat ! :D

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben precies vandaag weer ongesteld geworden. Heb dus gestemd op 7-8 maanden.

17. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Met 4,5 maand! :)

Deel Deze Pagina