Trees verschrikkelijk is dat he, is bij ons ziekenhuis ook zo, heb toch wel een paar keer gehad dat ik moest huilen hoor, liet het wel niet merken maar vond het wel heavy dat er ook zwangere vrouwen tussen zaten. bij ons zei de huisarts dat je na een jaar word doorgestuurd maar als je nog jong bent, kunnen ze er wat meer 'wacht' tijd aanplakken, waardoor sommige jonge stellen pas na anderhalf jaar worden doorgestuurd.
Ik ben ook al snel naar de HA gegaan. Bij mij leek alles in orde en er gebeurde maar niets. We mochten een semen-onderzoek laten doen, dan is het makkelijkste. Daar kam uit dat mn man zn zaad niet bewegelijk genoeg is, dus 3-4 mogen we naar de Gyn. Ik zou zelf graag willen weten of we kinderen kunnen krijgen of niet. Dan wil ik namelijk ook zo snel mogelijk iets van adoptie doen ofzo. Daar kan ook tijden overheen gaan. Uiteraard ga ik er vanuit dat we dat niet nodig hebben, maar ja...Dan weet ik het liever snel. Kan me ook voorstellen dat naar de HA gaan een hele stap is... Succes allemaal
Wij zijn na 10 maanden naar de huisarts gegaan en zijn gelijk doorverwezen. Gelukkig was er niks aan de hand.. maar wel fijn van de huisarts dat we gelijk naar de gyn. mochten. Had vanmezelf al regelmatige cyclussen. Werd om de 24 dagen ongesteld. We hadden dus al veel kansen gehad..