Januari 2013 begonnen met ovulatie inductie en nu april 2015 blijvend zwanger doos IUI. In de tussentijd 3 miskramen gehad.
2006 pilstop 2008 start mmm 2010 zwanger 2011 geboorte kindje 1 2012 start mmm voor 2e kindje 2014 zwanger kindje 2 en 3 2015 geboorte kindje 2 en 3
Vanaf de eerste afpraak in het ziekenhuis, ruim 3 jaar. Hier hebben wij 5 icsi's gedaan. Stuks of 8 terugplaatsingen gehad denk ik. Zoals iemand al eerder zei ieder traject is weer anders. In het eerste jaar hebben wij 3 icsi's gehad. plus nog een half jaar cryo terugplaatsingen gehad.toen ruim een jaar niks gedaan wegens omstandigheden en toen weer 2 behandelingen. En van de laatste dus eindelijk zwanger
Ik ben nog niet zwanger. Maar voor je tijdbeeld. Wij zitten al meer dan 6 maand in de mmm en hebben nog geen enkele behandeling gehad. Dus die tijd zegt helemaal niks.. Mmm bestaat uit Veel wachten.. heel veel.. en daardoor krijg je geen reëel beeld..
Pilstop 2009 januari. Begonnen in de MMM eind 2011,zwanger begin 2013 na 5 IUI's en zwanger met alleen puregon spuiten. Helaas een MA en nu nog wachtende. Er zitten wel 6 maanden wachttijd tussen de IUI en ICSI om maar iets te noemen dus een echte indicatie is er niet. Ik hoop alleen niet kinderloos achter te blijven.
Bij onze eerste was in na de 5de tp zwanger, hier tussen wel veel maanden gehad dat ik niet kon door vakantie en een vroege miskraam maar hcg dat bleef stijgen, in maanden was het denk ik ruim een jaar. Bij mijn zoontje was de tweede tp raak.
2012 spiraal laten verwijderen, begin 2014 naar het ziekenhuis, eind 2014 start eerste IUI, en nu beginnen we half 2015 met icsi. Nog niet zwanger, zitten heel veel maanden tussen, maar veel maanden wachten.. we hebben nog maar 7 behandelingen gehad (IUI). Dus ligt er aan vanaf waar ik moet tellen? de langste is nu 18 maanden, kortste (zonder de maanden wachten) 7 maanden.
Voor onze dochter in 2007 gestopt met de pil, eind 2008 in de MMM beland en in 2011 zwanger geraakt. Dus toen 3 jaar in de MMM gezeten en 9 ICSI's gehad. Voor een brusje in 2013 gelijk weer gestart met ICSI. Ondertussen ook alweer 5 mislukte ICSI's gehad. Nu dus alweer 2 jaar in de MMM en still counting. Soms moet je iets meer geduld hebben
Pilstop oktober 2008 Onderzoeken oktober 2009 IUI mei 2010 Icsi december 2010 tot mei 2012 Stop mmm mei 2012 tot augustus 2014 Opnieuw onderzoeken augustus 2014 4e icsi december 2014 -> toch gelukt!!!
Toen wij ons aanmelden in het ziekenhuis, werden wij een half jaartje naar huis gestuurd om het zelf te proberen. Ook al wist ik dat het niet zou lukken omdat ik hiervoor ook niet zwanger ben geraakt, tenminste van mijn zoon van 11 wel maar erna niet meer. Half jaartje voorbij HCG gehad, en gelijk begonnen met IUI. Mijn cyclus was best verschillend, soms zelfs een aantal weken overgeslagen. 6 X IUI niet zwanger geraakt. Wat ik al dacht wat toch niet zou lukken, vanwege in het verleden hebben van chlamidia daar ook langere tijd mee te hebben rondgelopen. iVF begonnen waar ik altijd een goed gevoel over had en ja hoor 30 mei punctie gehad en 2 juni TP en zwanger! Mij. Gevoel liet me soms tijdens de wachtdagen in de steek maar kon er niet meer omheen draaien toen ik de positieve test in handen had. Dus zeker 1 jaar en 2 maanden erin gezeten
Na een jaar zelf proberen mochten we weer terug komen in mei er weer heen gegaan zaad onderzoeken gedaan zat drie maanden tussen en we zijn nog drie maanden naar buitenland geweest Januari zijn we begonnen maar helaas was oestrogeen te hoog dus eerst aan de pil eerste ronde feb helaas niet gelukt tweede ronde icsi gelukt mocht 8 juni testen en positief dus al met al de vruchtbaarheidsbehandelingen van jan- begin juni 😃 nu hopen dat het goed blijft gaan 😉😃😃
Een jaar na mijn eerste IUI testte ik positief na de derde terugplaatsing binnen een ICSI-behandeling. Helaas eindigde dat in een miskraam. Nu inmiddels al bijna 2 jaar onder behandeling en niks. Je krijgt te maken met veel wachtmaanden en ook helaas in mijn geval met zinloze behandelingen: 5 kansloze IUI's en 3 afgebroken IVF-pogingen.
Voor onze dochter hebben we 5 maand mmm gedaan. Waarbij de derde iui raak was. Nu voor het brusje al 7 maand bezig en na 4 iui nu aan onze eerste ivf bezig
Start zwanger proberen te worden 10- 2007 Mmm 1-2009 Zwanger door 1e icsi 7-2009 Zoon 3-2010 Start mmm kindje 2 op 1-2011 Zwanger van cryo 2-2011 Zoon 12-2011 Start mmm kindje 3 op 4-2014 Mislukte cryo 6-2014 Zwanger dmv 1e icsi 1-2015
Ik ben in oktober 2013 gestopt met de pil . Toen in november 2014 naar de dokter gegaan omdat het een jaar duurde. Vanaf november tot aan nu dus van allerlei onderzoeken gehad. Dus dat duurde dik een half jaar. En nu dus een TP gehad. Dus zoals je leest duurt het wel even. Wij doen ICSI.
Ik ben nu zwanger van een twee-eiige tweeling door 1ste ronde clomid 150mg. Terwijl de clomid 50 en 100 helemaal niets deden!! Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Geef de hoop dus alsjeblieft niet op!
3 maanden.. Maar wij zijn direct gestart met ivf. De 1e cryo tp was raak. Nu per 1 juli een poging voor een brusje.
Ik beb in april 2014 begonnen met behandelingen en in januari 2015 voor het eerst zwanger! Dit keer met een pipelle erbij. Het heeft me 9 zware maanden gekost en totaal 8 teruplaatsingen. Hou je moed. Het komt vast een keer goed!