Gelijk de eerste keer en ik ben een oudere moeder. Waardoor ik dacht dat duurt wel even. Ik was 39 zwanger en 40 ga ik bevallen
Mei gestopt met de pil en in november positieve test wat helaas een miskraam is geworden.... Ben nu nog helaas bezig met bloedingen ( vruchtje verloren op 21 dec) helijk kunnen we snel weer verder
3 maanden bij de eerste, 1 maand bij de tweede en nu waarschijnlijk weer 1 maand bij de derde (vaag streepje, morgen nog een test...)
Gestoot.. en meteen zwanger... werd miskraam na de volgende cyclus meteen zwanger.. Nu na de zs weer normale cyclus.
Wij zijn bij de eerste in augustus gestopt met de pil en in februari was ik zwanger geraakt. Ik had direct een regelmatige cyclus en dat na ruim tien jaar de pil. Na die zwangerschap ben ik niet meer aan de pil gegaan en afgeslopen september besloten we voor een broertje of zusje te gaan en dit was direct raak.
Wij zijn in juni gestopt, maar meer van we zien wel hoe t gaat! Afgelopen 3 maanden meer gericht op de vruchtbare dagen Deze maand weer spannend!
Na 10 maanden... Dit duurde voor mij veel te lang... Maar je mag al zo blij zijn dat je zwanger mag raken... En gelukkig mogen veel dames het mee maken!
In september 2012 gestopt. Direct regelmatige cyclus (25 dagen) Februari 2013 zwanger, helaas na 11 weken miskraam. Vanaf toen bezig, maar helaas....
Na 9 maanden, was als de dood dat het bij ons niet zou lukken... Nu is het dan zover Met de pil gestopt was ik trouwens al een paar maanden eerder dan die 9 maanden alleen toen gingen we er echt voor...
Voor mn eerste was ik al een jaar pilvrij in de eerste echte maand zonder condooms gelijk raak. Na de geboorte nooit meer begonnen enkel vruchtbare dagen mijden en af en toe een condoom. Eerste maand serieus gelijk weer raak wij zijn blijkbaar zeer vruchtbaar.
Bij ons heeft het precies 12 maanden (14 rondes) geduurd voor ik zwanger was. Ik was wel direct regelmatig ongesteld na het stoppen met de pil. Aangezien we allebei uit zeer vruchtbare families komen was het best lang wachten voor ons maar zo zie je maar: zwangerschappen laten zich echt niet plannen.
Bij mijn eerste zwangerschap was het meteen de eerste ronde raak, maar dat werd helaas een miskraam. Bij mijn dochter was het na 6 maanden raak. En deze zwangerschap was het weer meteen raak. En ja, ik prijs me zeer gelukkig dat het zo snel mag lukken allemaal.
Bij ons was t bij ronde 6 raak, maar in die ronde zijn we er ook echt voor gegaan dmv van ovulatietesten & tempen
Bij de eerste ronde 2 maar dat werd een mk. Daarna 2 rondes verder weer dus uiteindelijk ronde 4. En nu we voor een 2e gingen weer ronde 4!