Na hoeveel maanden waren jullie zwanger na het stoppen van de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maantje555, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautje

lautje Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter duurde het 26 maanden en nu zijn wij al een maand of 11 bezig zonder dat er tot nu toe een 2e streepje is ontstaan

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    9 maanden (mk) - ruim 2 jaar - 1 maand - 18 maanden en nog steeds niet raak...

3. nila

nila Actief lid

2 jul 2012
    220
    0
    0
    NULL
    NULL
    1e 5 maanden
    2e weet ik niet precies maar zijn ruim 2 jaar bezig geweest
    3e 3 maanden na de geboorte van de 2e
    en nu voor wondertje 4 al weer in ronde 19.... Hoop dat het nog een keer voor ons weggelegd is

4. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Zo wat een hoop geluksvogels, super fijn meiden.
    Ik ben na 66 maanden zwanger geraakt van een cryo uit onze 2de ivf poging. Daarvoor het hele traject doorlopen met clomid, hsg, eileider operatie. Dankbaar!!!

5. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Wat vreemd, ik was eind augustus gestopt met de pil en er kwam maar niets, in december naar de huisarts geweest en hij zei dat er niks bestond om een menstruatie op te wekken en ik gewoon moest wachten :(.

Nu had ik het geluk dat ik eindelijk ongesteld werd op 1 januari. Wel had ik voor ik aan de pil ging ook extreem onregelmatige cycli (ene keer 5 weken, dan weer drie maanden etc.) Is het voor mij een idee om ook clomid te vragen gezien ik dus niet zeker ben of ik toen een eisprong had (en nu dus misschien ook niet)?

Deel Deze Pagina