Wij werden altijd makkelijk zwanger, allemaal binnen 3 pogingen, maar om eerlijk te zijn, geen idee of we iedere maand optimaal onze kansen benut hadden.
Na exact 2 jaar. Had pcos. Na stoppen pil helemaal geen cyclus. Uiteindelijk aan de clomid. 1ex na 3 ronden clomid zwanger. Werd een missed abortion. Toen curettage. 3 maanden na curettage weer ongesteld. 1 ronde clomid en weer zwanger. Dus totaal 2 jaar. Maar als je kijkt naar de rondes waar we echt kans hadden was het 4 rondes.
Ontpillen, ook van Nuvaring, kan lang duren helaas. Zelfs als je eerst een paar keer regelmatig bent geweest na pilstop/Nuvaring, kan je cyclus daarna alsnog op de hobbel gaan slaan helaas. Ik werd destijds pas na 126 dagen na pilstop natuurlijk ongesteld. Daarna was ik direct wel weer regelmatig rond de 27-29 dagen. Echter duurde het nog 3 jaar + medische hulp (11 IUI's zonder een enkel resulaat, 1 mislukte IVF en een geslaagde ICSI-behandeling) voordat ik eindelijk zwanger was.
Bij de 1ste duurde het 4 jaar uiteindelijk na operatie en ivf zwanger geraakt. Bij de 2de spontaan in de eerste maand.
Ontpillen bestaat niet. De hormonen zijn snel uit het lichaam en het is wachten totdat je lichaam de cyclus weer oppakt. Als dat is gebeurd (en dat is in jouw geval gewoon gebeurd, TS) dan heb je gewoon een natuurlijke cyclus. Evt. problemen met de cyclus: onregelmatigheid, geen (goede) eisprong, heeft niets meer te maken met de pil. Geef het de tijd, de meeste stellen zijn binnen 6 maanden tot een jaar zwanger. Succes en veel plezier
Ontpillen bestaat weldegelijk. De ene heeft daar langer last van dan de ander, maar het bestaat zeker. Mijn cyclus heeft een jaar plat gelegen zelfs. De pil is troep.
Bij mij was t raar. Mijn prolactine gehalte was hoog en daardoor lukte t niet. Toen medicijnen gekregen in de eerste ronde van medicijnen zwanger geraakt. De eerste was door de pil heen!
Nu zwanger van eerste kindje. Was officieel de 1e ronde maar de maand ervoor waren we er niet echt mee bezig maar toevallig geklust rond die periode. Dus zeg ik ronde 2. En ik heb pco. Dus dikke mazzel ook nog. Voel me echt vereerd.
1ste: heeft 2,5 jaar geduurd voordat het raak was, vlak voordat we een medisch traject ingingen toch nog spontaan gelukt. 2de: 4 maanden na de bevalling van de 1ste onverwachts zwanger 3de: 2de (of 3de) ronde
Ik heb veel last gehad van ontpillen, menstruatie bleef uit, herkenden mijn lichaam totaal niet meer en beelden me van alles in. Uiteindelijk ook naar de dokter geweest. Toen ik op vakantie ging en helemaal ontspannen was werd ik ongesteld. 2 maanden later was ik zwanger.