Na hoeveel maanden was de kleur van de oogjes van jouw baby defintief

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ilona PS, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Na hoeveel maanden was de kleur van de oogjes van jouw baby definitief ?

1. 0-3 mnd

2. 4-6 mnd

3. 7-9 mnd

4. 10-12 mnd

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik heb geen idee.. Ze is geboren met blauwe ogen en zijn naar mijn idee wel een stuk lichter blauw geworden, maar wanneer ze definitief zo blauw waren zou ik echt niet meer weten!

2. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    de oudste bleef heel lang blauw denk wel tot de 9e 10 maand ...
    de middelste is nog steeds blauw is nu 2 jaar
    en de jongste is nu 4 maand en wordt al langzaam aan donkerdert

3. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Leuk onderschrift :D
    Mijn oudste dochters hebben bruin/groene ogen, sinds ze ongeveer vijf maanden zijn. Mijn jongste dochter is nu drie maanden en heeft straalblauwe kijkers, ik heb zo'n vermoeden dat die ook niet meer bruin gaan worden, ben benieuwd..

4. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    De ogen van mijn zoontje zijn nu nog steeds exact hetzelfde als bij zijn geboorte. Hij is geboren met licht blauwe ogen, en nu dus nog steeds. Op het CB werd met 3 mnd ook al gezegd dat zijn ogen echt niet meer zouden veranderen, en ik dacht nog dat zal wel.... Maar idd. Het verbaazde me vooral omdat mijn man bruine ogen heeft en ik zelf blauw/groene. Dus beide donkere ogen en omdat bruin overheerst dacht ik dat hij bruine ogen zou krijgen. Maar zoontje dus toch lichte ogen (en dat heeft hij niet van de buurman;) maar van zijn beide opa's:D).

5. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Mijn oudste werd geboren met pikzwarthaar en felblauwe ogen,
    nu heeft ze hele lichte blauwe ogen en donkerblond haar.
    Mijn 2e werd blond geboren met grijsblauwe ogen, zij word nu steeds donkerder dus verwacht dat ze toch wel bruine ogen krijgt... Mijn man heeft zwart haar met donkerbruine ogen en ik heb groene ogen en donkerblond haar, dus hoe onze kids blauwe ogen hebben is me een raadsel!

6. knap

knap Niet meer actief

Bij mijn zoon was het meteen bruin.
    Bij mijn dochter heb ik een tijd een blauwe gloed over haar bruine ogen gezien. Het is ook logisch dat ze beide donkere ogen hebben. Ze zijn halfbloed en meestal overheerst het donkere ogen gen.

7. ankieaartman

13 aug 2011
    59
    0
    0
    Mama van cas en zwanger ,ben 19 okt uitgerekend
    Sassenheim
    Ons zoontje is in september 2 geworden en waren altijd lichtblauw maar sinds een maand of 2 zijn ze nu blauwgrijs

Deel Deze Pagina