eerste keer dwars door de pil heen zwanger en bevallen van een zoon tweede keer gelijk in ronde 1 zwanger en dit is ook ronde 1 dus maar afwachten wel vervelend om te horen dat het bij sommige zo vaak mis gaat of zo lang moet duren ... bewijst maar weer dat een babytjuh een wonder is om te krijgen veel succes allemaal !
Wij waren drie maanden met de pil gestopt. eerste maand menstruatie afgewacht. Tweede maand niet mee bezig geweest. In derde maand echt serieus aan het werk en zwanger! Nu papa en mama van een prachtig jongetje. Knuffel
ik was zwanger zonder dat ik het wist slikte de pil en was al 15 weken ver mijn mijn ander zwangerschap had ik prikpil en was ook zwanger en bij ijn andere 2 zwangerschappen was het stoppen met pil en recht zwanger dus ik was altijd snel zwanger ik leef wel met de mensen mee die er lang over moeten doen of een miskraam krijgen want ik heb dit nooit gehad en lees de verhalen wel met een brok in mijn keel dus wens ik dat iedereen hier snelzwanger zal zijn ik duim voor julie en leef met julie mee groetjes cathy
13e ronde: mk (9e week overleden, kwam los met 13weken) toen na 1 ronde: mk (kwam pas met 22wkn los, was al overleden met een week of 6. Bewust gekozen om niet te laten curreteren) toen 7e ronde: dochter Toen weer aan de pil, weer stoppen en 6e ronde: zoon