Bij ons duurde het een half jaar, totaal niet verwacht zo snel. Heb enorm onregelmatige cyclus en mocht daarom na half jaar nar de gyn, maar was niet meer nodig
Zo leuk om alle positieve berichten te lezen. Binnenkort heb ik een HSG onderzoek, nu wachten op mijn menstruatie ( wat ik niet hoop) zodat ik gelijk een afspraak kan maken. Hierna gaan wij starten met IUI. Na zoveel verhalen gelezen te hebben ben ik blij dat er eerst een HSG onderzoek gedaan word voor wij met de IUI beginnen. Ik vind het super spannend en kijk vol hoop naar uit. Trouwens tot zover zijn alle andere onderzoeken van mij en mijn partner top.
Bij mijn eerste na 22 maanden.. (we stonden ingeschreven voor IVF en die maand zou ik intakegesprek hebben!) bij de 2e 8 maand... Ik blijf er bij dat het bij mij ook echt in mn hoofd zat... toen ik ingeschreven stond voor IVF en ik dan ein-de-lijk mocht komen heb ik t hele baby gebeuren van me af kunnen zetten..... en tadaa... gewoon niet in toeval in dit geval! Heeft in iedergeval zeker meegespeeld.
1e ruim 3 jaar incl medische maffe molen.. 2e 13 maanden, na de bevalling vd eerste geen anticonceptie gebruikt na 13 maanden was het raak nu 16 weken.
1e ronde zwanger, na 9,5 weken curretage en verdenking mola zwangerschap. Godzijdank geen mola-cellen aangetroffen en dus een missed abortion. ronde 2 na curretage opnieuw zwanger, vroege miskraam ronde 3 na curretage niets ronde 4 na curretage opnieuw zwanger, en ja hoor... alweer een vroege miskraam.
Hier na 13 maanden, elke maand weer tegenvallers. Pas nu ik me de laatste maand totaal niet heb gefocussed op symptomen of gepland "klussen" is het gelukt. Wie weet dat dat toch psygisch mee werkt.
1e ronde 1 2e ronde 1 (bbz en eileider verwijderd) 3e ronde 1 Ik hoop dat je snel zwanger mag raken!!
1e ronde 1 (ongepland) mk 6w 2e ronde 1 (ongepland) dochter 3e ronde 1 vroege miskraam 4e ronde 1 MA 11w 5e ronde 1 dochter 6e ronde 4 15 weken onderweg... Gebruik je ovu testen? Ik ben de laatste 4x zwanger geraakt met ovu testen.
Jeetjee wat een verschilll tussen iedereen. Van een ronde tot wel drie jaar:0 ik heb 3 keer ovulatie testen gebruikt maar ik merk dan dat ik dan nog meer gespannen word dus dat heb ik niet meer gedaan. Heb het deze maand ook echt even van me af kunnen zetten en gewoon seks gehad als we daar zin in hadden. En er helemaal niet meer aangedacht. Zit nu twee dagen voor Nod. Dus ik ben benieuwdd. Normaal heb ik ongeveer vier dagen voor mijn nod al veel last van kramp maar nu echt heel weinig en ook njet echt heel pijnlijk. Lichte menstruatiepijn. Dus wie weett verder ook best vaak missselijk en wat licht in mn hoofd. Normaal ook altijd kast van afscheiding en nu eigenlijk totaal geen last van gehad of heeel weinig. We zullen het zien!
1e zwangerschap: 1e ronde 2e zwangerschap: 1e ronde miskraam met 10 weken 3e zwangerschap: 4e ronde 4e zwangerschap: 1e ronde Miskraam geworden met 12 weken
1e zwangerschap: Ronde 10 2e zwangerschap: Ronde 13, MA bij 8 weken 3e zwangerschap: Minimaal 14 rondes (zie handtekening)