1e zwangerschap: ongepland 2e zwangerschap: ronde 10, ma met 11 weken 3e zwangerschap: ronde 12 Geef de moed niet op! Alles binnen een jaar is volstrekt normaal!
2 jaar. Eerste half jaar zelf maar geen menstruaties. Daarna een jaar onder de gynaecoloog gelopen en nog steeds zelf proberen maar 2 x eisprong op een jaar. Daarna 4 rondes clomid gebruikt. Eerste was ronde 3 clomid raak. Helaas lege vruchtzak. Gecurateerd. Wachten op menstruatie na 10 weken. Toen weer ronde clomid en raak. Gaat nu gelukkig allemaal goed. Zo kan het dus ook. Maar ik heb/had pcos. Resultaat maar 2 x een eisprong op een jaar. Heb in totaal met de clomid en menstruaties van mezelf 7 kansen gehad.
1e kindje ronde 1 2e kindje ronde 27(met een ma tussendoor bijnog ronde 5) Dus geen pijl op te trekken.. Succes meid en hoop dat t niet al te lang op zich laat wachten voor jullie!
Dankjullie wel voor jullie reacties!! Ja vind t zo spannend!! Ook lastvan maagzuur nu en misselijkheid vlagen gedurende de dag. Sinds vannochtend geen last meer gehad van krampen
Dankjewell!! ❤️ Jaa de positieve verhalen geven je moed en hoop maar de negatieve verhalen zetten je ook weer met beide benen op de grond, want zo kan het dus ook gaan
10 lange maanden! Ben toen naar de gynaecoloog gegaan omdat ik bang was dat er misschien iets mis was bij mij (beetje overdreven misschien maar was daar bang voor). Die heeft een inwendige echo gedaan en bloed afgenomen. Nog voor de resultaten binnen waren, was ik zwanger . Wonderdokter haha
Jeetje jaa dat lees k wel vaker. Dan hebbe ze n afspraak voor de gynaecoloog en dan zijn ze al zwanger net voor de afspraak. Raar he
Best wel. Bij mijn beste vriendin namelijk net zo. Ik had ook wel voor het eerst dat ik het die maand wat beter los kon laten door het bezoek aan de gynaecoloog. Zou kunnen dat dat meespeelt. Ik was er eerder veel te druk mee bezig.
Jaa dat had ik ook. Maar deze maand eigenlijk totaal niet. Totdat ik even in mn app keek en zag dat ik vier dagen voor nod zat. Was er dis zo weinig mee bezig dat ik niet eens wist dat ik al bijna ongesteld moest worden hahah (liever niet natuurlijk)