Hcg daalt niet

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zeepje3, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Vorige week maandag hebben we helaas te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad (na bijna 6 weken zwanger).
    2 dagen later, op woensdag, moest ik bloed laten prikken. Mijn hcg was toen niet gedaald, maar hetzelfde gebleven.
    Daarom moest ik vandaag op controle bij de gynaecoloog. Opnieuw bloed laten prikken, maar hcg was nog steeds hetzelfde.
    Op de echo was niks bijzonders te zien. Nu moet ik volgende week maandag weer langskomen voor bloedprikken en echo.

Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik vind het zo vreemd.. We willen het graag afsluiten om 'normaal' verder met ons leven te gaan maar dat lukt zo niet echt..

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Moeilijk ook omdat je lichaam nog andere signalen afgeeft nu, en hierdoor ook niet aan een plaatsje geven toe komt.

Het zou kunnen zijn dat er bijvoorbeeld een stukje weefsel is achtergebleven, daardoor 'denkt' je lichaam nog zwanger te zijn.

Is er al een echo gemaakt? Het kan namelijk ook zijn dat je zwanger was/bent van een 2ling (of meer), en dat het andere kindje het wel gered heeft.

Is je hcg gestegen of hetzelfde gebleven?

In elk geval veel sterkte!

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bij mij is dat ook, en na een aantal echo's lijkt er toch weefsel te Itten. Ze dachten aan verdikt bm slijmvlies in eerste instantie maar dat schijnt toch weefsel te zijn

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Als alles schoon is zou je hcg moeten zakken. Als het niet zakt kan het zijn dat er nog een stukje restweefsel achter gebleven is. Mocht het weer stijgen dan moeten ze op zoek gaan naar het vruchtje dan kan het ergens anders zitten.

Maar ik zou geen anderhalve week kunnen wachten om bloed te prikken.

5. Zeepje3

Zeepje3 Niet meer actief

Op de echo is niks bijzonders te zien, ook geen teken van een zwangerschap.
    En hcg is hetzelfde gebleven, niet gestegen

Deel Deze Pagina