na hoeveel rondes werden jullie na de miskraam eventuele curretage weer zwanger en bleef het toen goed gaan... hoeveel maanden na de miskraam was dat?
ik heb in 2004 3 miskramen achter elkaar gehad ik heb daar een zeer onregelmatige cyclus door gekregen na 6 maanden bleek ik alweer zwanger tezijn van mijn dochtertje dat was geloof ik 3 a 4 rondes ze is inmiddels al 14 maanden.
ik had na me curetage een onregelmatige cycles, me eerste menstruatie kreeg ik pas 61 dagen naderhand dus dat is al 2 maanden verder. daarna had ik een cycles van 45 dg en toen een van 35 dg. ronde hierna was ik zwanger en bleef ik dit ook. zit nu al op de helft en weet dat ik een meisje krijg.
begin feb.dit jaar heb ik een miskraam gehad met 11 weken. 2xongi geworden en nu weer zwanger! het is nog wel heel pril maar ik hoop echt at het nu goed mag gaan [-o<
Ik heb eind februari een miskraam gehad en ben nmog 1 keer ongesteld geweest. Ben n u weer zwanger, al is het nog heel pril en hoop dat het deze keer goed blijft gaan.
In de 4e ronde na de MK weer raak! En nu maar afwachten... Hoop dat jij ook snel weer zwanger mag zijn!
in de 7 ronde na miskraam dus 8 maanden verder wel weer zwanger geworden maar helaas is het deze keer weer misgelopen met 7 weken 28 april miskraam begonnen volgens mijn 3 mei echt alles kwijt geraakt. wacht nu op nieuwe menstruatie. en voor nog een laatste poging gezien onze leeftijd. we zouden het een jaar proberen maar niet rekening gehouden dat het mis zou kunnen gaan en al helemaal geen twee keer bij mijn vorige drie kinderen nooit miskraam gehad maar was van andere partner en nog veel jonger dan nu.
Bij mij was het in de 4e ronde weer raak, maar dit duurde alles bij elkaar ruim 5 maanden vanwege een onregelmatige cyclus na de curretage. Groetjes, Anakin.
Na de curretage ben ik 1x ongesteld geweest en afgelopen dinsdag positief getest,maar ik vind het zo vreselijk eng Vind wel dat ik weer bijzonder snel zwanger ben
mijn antwoord staat er niet bij 15 januari een miskraam gehad en 13 febr bleek ik weer zwanger te zijn