Hoelang duurt het ongeveer voordat het hcg uit je lichaam is. Natuurlijk zal dat per vrouw verschillen maar ben benieuwd hoelang dat ongeveer duurt. Alvast bedankt Gr vruchtje
Hallo vruchtje, Na mijn missed abortion waarbij ik 10 weken zwanger was (maar de curettage ongeveer anderhalve week later kreeg) was het hcg weg na 21 dagen (na de curettage) Na mijn vroege en spontane miskraam was het hcg na 2 dagen weg. Sterkte, Amber
ik heb op 6 april een bbz gehad. begin mei een zw test gedaan en hij was duidelijk negatief, dus geen hcg meer in mijn lijf. wat ik wel apart vond is dat ik voor de operatie erg last van mijn borsten had (erg gevoelig al weken lang) en ik kwam bij uit de narcose en mijn borsten voelde weer normaal aan, geen pijn helemaal niks.
Raar is dat, met allerlei zwangerschapsklachten zoals bij mij de misselijkheid, de narcose ingaan en gelijk daarna is alles weg..... Monique
ja snap er ook weinig van maar was er wel blij om. lijkt me heel vervelend als je je kindje hebt verloren maar je hebt nog wel alle symptomen van een zwangerschap.
Ik adviseer je om na een aantal weken een keer een test de doen, zodat je zeker weet , dat het hormoon uit je lichaam is. Lees verder de topic; na miskraam; lichte menstruatie en positieve zwangerschapstest. Dat bespaart je in ieder geval wat onzekerheid. Verder wens ik je veel sterkte.
Ik had een missed abortion rond 6 weken, maar pas een curettage rond 10 weken; daarna nog bijna een maand positieve testen gehad.
Ik had een missed abortion met ongeveer 6 weken, met 9 weken gecuretteerd en anderhalve week later heb ik negatief getest. (gelukkig zo snel). Dat was ook de eerste keer dat ik blij was met een negatieve test...
Ik had een missed abortion met ongeveer 5,5 week. Met 8,5 week heb ik een miskraam gehad. Vanmorgen (twee weken na de MK) heb ik een test gedaan en je moest heel goed kijken om een lijntje te zien. Echt zo goed als negatief.
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet nu 1 keer in de week bloedprikken tot hcg uit mijn bloed is. Ik heb/had ook een bbz maar deze breekt gelukkig zelf af aangezien mijn hcg gisteren was gedaald van 550 naar 470 dus hoef ik geen kijkoperatie. gr vruchtje
Ik weet niet precies wanneer het uit mijn bloed was, maar aangezien ik 2,5 week later alweer zwanger was, moet het er heel snel uitgeweest zijn (anders krijg je geen eisprong). Jente
Vanmorgen een test gedaan. De curretage heeft 4 en een halve week geleden plaatsgevonden en het was een duidelijke negatieve test. Het hcg is dus helemaal verdwenen.
na vier weken overtijd en op 26 april nog positieve etos test. gelijk na paar minuten. daarna een miskraam die begon op 28 april en 3 mei een hele grote stolsel en 3 mei een inwendige echo waar nog wat blaasjes op te zien waren inbaarmoeder en in de baarmoederhals. en sinds maandag geen bloedverlies meer en nu vanmidaag 11 mei een test van madcare gedaan die was al helemaal negatief dus bij mijn is het al mijn lichaam uit wel spontane miskraam vorige miskraam aug vorig jaar was ook snel de test negatief. nu vol goede moed nog maar eens proberen. .