Oei jeetje! Dat moet echt heel vervelend zijn geweest!! Gelukkig heb je uiteindelijk een dochter en zoon mogen krijgen.
Nou idd!! Dit is heel herkenbaar van "te laat zijn". Dat was bij ons ook zo. Of juist te vroeg waardoor het 1 jaar heeft geduurd hahaha.
Aaahw jammer ongesteld. Wij gaan nu ook ronde 2 in. Zijn we even oud! Benieuwd hoelang het gaat duren. Ik ga duimen voor ons dat het snel raak is haha!
In mei staat mijn afspraak voor de gynaecoloog en april voor mijne vriend zijn zaad. Heb nu de ferti lili cup besteld ga deze eens proberen, kan maar proberen
28 jaar: ronde 1 miskraam 29 jaar: ronde 4 na miskraam blijvend zwanger 34 jaar: ronde 3 missed abortion 35 jaar: ronde 2(?) na missed abortion zol Wij hebben bewust voor een groot leeftijdsverschil gekozen. Maar moet zeggen dat ik er soms wel moeite heb met het feit dat ik nu 35 ben. Maar dat komt vooral door de missed abortion. Dat je het vertrouwen in je lijf gewoon kwijt bent. Want qua zwanger worden lijkt er bij mij geen verschil te zitten.
De eerste heeft 5 jaar geduurd. ICSI behandelingen, wel met tussenpozen. 11e terugplaatsing een miskraam en 13e terugplaatsing is mijn zoon uit geboren . Ik was toen net 34 geworden. De 2e was de eerste terugplaatsing raak, op mijn 35e. Wordt in juni verwacht .
28 jaar: 2 maanden 29 jaar: direct na stoppen met pil 31 jaar: 3 maanden 32 jaar: direct na verwijderen spiraal
Hier maakte het niets uit, was 4x vrijwel gelijk en blijvend zwanger, bij de eerste was ik bijna 25, bij de laatste net 34. Enorme bofkont hier ja.
23 jaar: 3 maanden 27 jaar: 3 maanden 31 jaar: 1 maand. Slik sinds voor de eerste geen pil meer, maar zijn in loop der jaren wel allerlei andere dingen bijgekomen waardoor ik niet had verwacht dat het zo snel zou gaan.
1e) 29. Ik was 1 jaar gestopt met de prikpil en erg onregelmatig. Dus geen idee eigenlijk. 2e) 30 jaar. Zwanger vlak voor we wilden beginnen van 1x onveilige sex 3e) 32 jaar. Na 2 rondes zwanger 4e) 33 jaar. Zwanger vlak voor we wilden beginnen van 1x onveilige sex 5e) 35 jaar. Zwanger na 2 rondes. Dat werd een miskraam. De keer daarna was ik blijvend zwanger. 6e) begonnen met 37 jaar, zwanger met 38. Het heeft iets meer dan een jaar geduurdt en in die tijd 3 miskramen gehad. De verminderde vruchtbaarheid + hogere kans op miskramen na je 35e gaat hier dus helemaal op.
Na pilstop altijd direct regelmatig ongesteld. Bij de eerste in ronde 4 zwanger, toen was ik 34 Bij de tweede ook in ronde, ik was 36 jaar En nummer 3 was een verrassing, kwam door pilwissel. Direct in 1e pilstrip van de nieuwe pilsoort zwanger, 37 jaar oud
Ik ben 6x zwanger geraakt en alle keren in 1x of onverwachts met anticonceptie. Tussen 27 en 37 jaar dus merk hier geen verschil wat betreft leeftijd.
Oke dat is wel spannend dan allemaal. Hopelijk is het nog raak voor die tijd! Oh wat is dat voor iets zo'n cup? Ik zal eens even Googlen.