Alleen door de keizersnede een niche gekregen en daar ondertussen aan geopereerd. Hopelijk nu wel snel raak
31 jaar, ronde 1 zwanger maar helaas miskraam bij 7+6.. Daarna ronde 5 weer zwanger en helaas weer een vroege "miskraam"/ZOL.. Na 2 maanden eindelijk weer hcg vrij en nu vorige week net weer m'n eerste eisprong gehad..
Al ja is een cup dat je inbrengt in je vagina. En dit een uur laat steken zodat de zaadcellen meer kanshebben voor naar de baarmoeder te zwemmen, en inderdaad spannend, hopelijk alles goed
1e 31 en zwanger na 3.5 jaar wachten waarvan 2.5 jaar fanatiek proberen 2e 1 uit 8 (ongemikt, liep mis t21 15w) 3e 1 uit 4 (ongemikt, miskraam) 4e 1 uit 2 (ongemikt, vroege miskraam) 5e net geen 36 1 uit 1 (gemikt buiten de gevaren zone...bullseye) Met 1 uit x is x t aantal keren, niet zo zeer cyclussen oid daar doen wij niet aan. 1e was een horrorbevalling dus moyo ligt op t kerkhof. Dochter een slaapstoornis en man snurkt de amazone kapinstallatie bij elkaar...dus wel een soort van dramatisch niveau zeg maar. Maar zoals je ziet...t wordt alleen maar sneller raak na de eerste, hier althans. Dus ik doe helemaal niks totdat die knip is gezet en gecheckt want volgens mij is een natte dweil voldoende en mijn lijf kan er echt niet nog een zwangerschap/newborn aan.
Bij allebei de jongens onder de 30 en was met 6 mnd en met 2 mnd zwanger. Boven de 30 jaar 4,5 jaar en nog steeds niet zwanger… zelfde partner
26 jaar: 1 maand - ->vroege miskraam Gelijk weer zwanger de maand erna 8 maanden later begonnen voor de tweede, gelijk weer zwanger (27 jaar). Nu 34 (gestart toen ik 32 was) en gaan ronde 27 in... Maar denk dat dit meer met mn niche van de keizersnedes te maken heeft dan met mn leeftijd. Aan mn leeftijd kon het niet liggen volgens de gynaecoloog.
Ik lees dit en moet er om lachen aangezien ik 38 (bijna 39) jaar ben en zwanger van een 5e kindje (ongepland door de morning-afterpil heen). De eerste 2 meiden zijn uit een vorige relatie en toen werd ik zwanger voor mijn 30e beide van 1x raak. Daarna van mijn huidige reactie in Moest een beetje lachen toen ik de titel zag. Ik ben bijna 39 jaar en ongepland zwanger van de 5e. Dit was van 1x en binnen 24 uur morning after pil genomen. Maar zwanger. De 2 jongste meiden zijn ook van na mijn 35e en ook in 1x keer raak. Dus nee hier niks van verminderde vruchtbaarheid na 30e of 35e.
26 jaar ronde 3 bbz volgende ronde zwanger 2014 29 jaar ronde 1 34 jaar ronde bbz in maart 21 ronde 3. En vmk maart 22. Totaal nu ronde 15.
Bij zoon was ik 35 jaar en 12 maanden bezig geweest. Toen moesten we nog ontdekken dat je toch het rond een bepaalde periode in je cyclus moet doen... De 3 x erna zijn helaas in een missed abortion geëindigd waarvan de laatste een ongelukje. 38 jaar: 1e ronde 1 jaar ertussen aangezien we op zoek moesten naar andere woning. 39 jaar: 1e ronde 44 jaar: (ongelukje) maar dus ook weer in 1x raak.
Goh lachen zou ik niet zeggen. Zijn genoeg vrouwen die al jaren proberen. Dus proficiat voor u 5 de , maar sommige zouden graag al 1 hebben. Ja ik ben er zo 1 !
1e: 18 en eerste ronde raak 2e: 20 en eerste ronde raak 3e: 21 en tweede ronde raak 4e: 22 en ongepland 5e: 28 en ongepland 6e: 33 en 23 rondes moeten proberen voor het raak was In het verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst…
De 1e 3 kids onder m'n 30e gekregen. 23, 24 en 26 toen ik zwanger werd, allemaal in ronde 1. Toen ik 31e was zwanger van 4e in 2e ronde, maar miskraam. Daarna na 4 maanden weer zwanger, dat is ons 4e kindje.
1e: begonnen op m'n 24e, uiteindelijk na 2 miskramen en ivf bevallen toen ik nog net 27 was. Vervolgens na 8 maanden ineens spontaan zwanger maar helaas buitenbaarmoederlijk. Daarna nog 2 keer spontaan maar miskramen. Verder gegaan met ivf en inmiddels alweer 3 jaar bezig (weer buitenbaarmoederlijk en meerdere miskramen). Ook hier problemen met een niche, hoewel er nog weinig onderzoek naar is gedaan lijkt dit toch echt wel een groter probleem dan ze vroeger dachten. Aanstaande maandag word ik hieraan geopereerd en dan mogen we pas over een jaar weer verder.. Helaas. @Dominique87 ❤️❤️