Ronde 3! Toen vond ik het nog lang duren, achteraf is het eigenlijk ontzettend snel gegaan. Wat is nou drie rondes? De tweede hebben we de vruchtbare week overgeslagen en die kan ik niet eens echt meerekenen. Ik heb respect voor het geduld dat sommige mensen op moeten brengen voor ze een kleine hebben. Petje af voor alle wachtende en ex-wachtende meiden! Groetjes, Dominique
heb in december 2005 me pilstrip netjes afgemaakt, en ben in maart zwanger geraakt. Dus in ronde 3 vind dat aardig snel. patricia
@Dominique: daar wil ik me graag bij aansluiten. Vind dat ik echt megaveel geluk heb gehad om op mijn leeftijd in de 1e ronde zwanger te raken. En heb ook veel respect voor het geduld van anderen!!!
Eind februari de pil weggedaan... In mei een positieve zwangerschapstest in onze handen... En in die tussentijd niet eens heel bewust met zwanger worden bezig geweest... Dus wij hadden echt geluk met ons wondertje! Liefs Mye
hoi, wij zijn in ronde twee zwanger geraakt. dit was in december, we waren er toen niet eens heel bewust mee bezig. dachten allebei dat het wel even zou duren. liefs mamsie.
Ook wij kenden geen rondes. Waren er niet mee bezig. Sterker nog...We zijn 3,5 maand samen en ik ben bijna 3 maanden zwanger
hoi hoi Wij hebben er 7 maanden over gedaan. En in het begin er druk mee geweest en na twee maanden was ik het al een beetje vergeten totdat ik niet meer ongi werd groetjes Stef
10 maanden na het stoppen met de pil. Wat zijn de meeste trouwens ontzettend snel zwanger geraakt, zeg.