hoi bij mijn eerste, was het pas na 9 maanden raak, bij mijn tweede was het de 1e ronde gelijk raak en bij deze was het eigenlijk niet gepland,maar wel heel blij mee groetjes allemaal mama miranda
wij waren in april gestopt met de pil dit jaar en inmiddels ben ik bijna 12 weken zwanger, dus was best wel snel bij ons gegaan. Maar wij hadden een voorbeeld van mijn broer en schoonzus dat het ook lang zou kunnen duren dus wij hadden zelf ook niet verwacht dat het zo snel al raak zou zijn! mijn broer en schoonzus raakten pas na 1,5 jaar zwanger en hadden 2 miskramen gehad...
De eerste keer was na de 2e ronde maar kreeg een MK. En ben nu weer zwanger....Ben in februari gestopt met de pil en nu dsu voor de 2e keer zwanger.
De eerste maand na het stoppen met de pil hebben we bewust rustig aan gedaan om cyclus een beetje in te schatten. Vervolgens was het tweede ronde raak! Groetjes Suusje
Bij ons was er geen sprake van rondes eigenlijk! Ik was gestopt met de pil omdat mijn hormoonhuishouding er helemaal van op de kop stond, en nog geen 6 weken later kwamen we erachter dat ik toen 5 weken zwanger was. Nogal onverwachts dus, maar inmiddels heel erg gewenst! liefs esther
bij de eerste heeft het 3 jaar geduurt. de 2de eerste ronde maar ik kreeg een miskraam. 3de ook eerste ronde ook een miskraam. 4de was een mooi ongelukje maar ook een miskraam. en de vijfde was ook een mooi ongelukje en zij is nu 6 maandjes
Maar goed dat je vroeg begonnen bent dan... En vandaag uitgerekend zie ik... Veel succes! Gr. Niki ps: o ja, bij ons eerste ronde, terwijl het niet echt een ronde was... we hadden 'gewoon' onveilig gevreeen, waren ook niet bewust bezig om zwanger te worden...
Na ongeveer 1,5 jaar, helaas toen een miskraam (7w) 5 maanden later was ik weer zwanger hopen dat het nu goed blijft gaan. Zonder medische hulp.
hoi hoi ik schaam me bijna om het te zeggen ....... maar ik ben bij de oudste metteen in de eerste ronde tweede zwangerschap metteen maar eindigde in mk derde zwangerschap metteen maar eindigde in mk 4de zwangerschap metteen en dochter gekregen 5de zwangerschap metteen en een prachtige tweeling gekregen 2 jongens .. dus ja in alle zwangerschap metteen in de eerste ronde ik schaam me echt wel als je ziet dat er zoveel vrouwen zijn wat er zo'n moeite mee hebben en ik metteen boem de eerste keer [/b]
In de 6e ronde werd ik zwanger, maar dit eindigde helaas in een mk. Nu weer pril zwanger in de 12e ronde.
Eind oktober zijn we gestopt met de pil. Mijn man werkte toen echter nog in het buitenland en was hier dus alleen in het weekend. Vanaf half januari had hij een baan in Nederland en was dus ook van die tijd fulltime hier. Eind februari was ik zwanger!