Hallo, Gister was ik meegegaan met mijn ouders naar puppycursus van hun hondje. Ik stond nog geen 10 min langs de kant te kijken of ik verging al van de rugpijn Heb daarna de hele avond last gehad van mijn rug en merkte dat het heel langzaam wegging... Alleen helemaal weg helaas niet. Gelukkig was het vanochtend wel weg. Hebben meer mensen hier last van of moet ik toch voor de zekerheid de HA of VK in schakelen? Heb het idee dat het bij de zwangerschap hoort. Maar ik ben net bijna 12 weken zwanger en heb net een heel klein buikje... Dus daardoor maak ik me toch een beetje zorgen. Alvast bedankt voor het reageren! Gr. Miranda
wat voor schoenen had je aan als je op hakken stond kan het daar mee te maken hebben. of je stond met een holle rug zwangere vrouwen zijn meer genijgd om hun buik naar voren te steken. bandenpijn door het groeien van de baarmoeder worden je banden meer opgerekt dit kan ook lage rugpijn veroorzaken.
Ik had gewone gympen aan en qua rug loop ik toch helemaal recht. Had ook gister foto's gemaakt en het viel me ontzettend op dat ik een hele rechte rug heb met staan. Gr. Miranda
Dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook,giga rugpijn. Nu heb ik het af en toe weer en ben nog net geen 6 weken. Volgens mij komt het ook doordat als je zwanger bent je spieren slapper worden,dat komt door de progesteron geloof ik.
hier ook super rugpijn..... ik ha hier toen tips gevraagd en idd eenw arm bad helpt wel goed.... ik heb vooral lage rugpijn!
Toch kan het te maken hebben met je houding als het goed is. Niet zozeer met de houding van je rug, maar met de houding van je heupen. Je VK heeft hier wel tips voor. Bij mij werd het toen minder.
Misschien kun je proberen als je staat je bekken iets naar voren te kantelen. Je draagt je buik dan iets meer naar binnen en hebt dan minder last van je onderrug. Een warm bad geeft ook veel verlichting. Pim