Bij beide kindjes de 1e ronde raak. Had dat de 2e keer echt niet verwacht. Wie heeft er nou zoveel geluk, dachten wij. Hoezo zouden veel mensen daarover liegen, zoals iemand hier aangeeft. Vreemd om daar vanuit te gaan. In mijn omgeving is het heel wisselend. Van de eerste ronde zwanger naar ongewenst kinderloos na tig behandelingen. En de mensen die ik ken zijn daar altijd gewoon eerlijk over.
1e keer in ronde 13. 2e keer in ronde 1. En nu de derde was een complete verrassing! Door de pil heen.. (Ws in combinatie met mijn nieuwe medicatie, maar hierover is nog niet heel veel bekend) in elk geval heel blij en zeer welkom!
De 1e in ronde 3 De 2e in ronde 4 maar was part mola Nu al in ronde 23 en nog steeds geen positieve test of zwangerschap gehad..
Ik ben 35 en heb in september 2015 mijn spiraaltje eruit laten halen en was in maart zwanger. Dus na 6 rondes. Nu is dit niet mijn eerste zwangerschap (heb al 5 kindjes waarvan 1 sterretje) en heb bij de vorige zwangerschappen er nooit opgelet. Tussen de eerste en de tweede zit 4 jaar en 6 maand tussen, tweede en derde zat 2,5 jaar en derde en vierde ook 2,5 jaar en tussen de vierde en de vijfde zat ook 2,5 jaar tussen. Ik ben na de miskraam aan een spiraal gegaan vandaar dat er nu 8 jaar tussen zit. Ik zou me er niet te druk om maken. Hoop voor jullie dat je snel zwanger bent. ♧
Wij de eerste ronde 1, maar dat zegt helemaal niks denk ik, gewoon op het juiste moment zeg maar. Succes!
1e kindje ronde 1, 2e kindje ronde 2 en 3e kindje ronde 9. Wrs al wel zwanger geweest volgens de gyn maar kon in een keer geen zwangerschap meer vasthouden (te weinig progesteron) dus de mmm in. Na 9 maanden dan gelukt Dus een vergelijking maken met vorige zwangerschappen is jammer genoeg niet echt slim.
Ik herken je gevoel van: waarom iedereen om mij heen zo snel en bij mij niet? Mijn vriendinnen allemaal stuk voor stuk ronde 1 zwanger. Over ons zoontje deden mijn man en ik ongeveer een jaar. Maar mijn cyclus was rommelig en ik had in totaal 6 of 7 eisprongen in dat jaar, dus 6 of 7 kansen. Wij zouden net naar het ziekenhuis gaan en toen was het gelukkig raak! Nu inmiddels al ruim 7 maanden bezig voor een tweede. En vandaag ongesteld geworden, dus ronde 8 gaat van start. Het is lastig en frustrerend als jij niet bij die 'lucky few' lijkt te horen. Maar er zijn ook heel veel stellen die er gewoon een maand of 6,7,8 of langer over doen. Dat is allemaal normaal. Maar het maakt het niet minder lastig. Ik hoop voor jou dat je niet al te lang meer hoeft te wachten! Hoe lang je ook wacht, die wens is er en iedereen hoopt dat die snel wordt vervuld.
1ste zwangerschap eerste ronde meteen raak helaas missed abortion bij 7 weken. Na curettage was het na 2 rondes raak van een tweeling.. En geloof me ik had dit zelf never nooit verwacht dat het zo snel zou gaan, ik heb pcos had dus lang traject verwacht, gelukkig niet. Ik hoop dat het snel raak voor je (en de andere dames die nog bezig zijn) mag zijn.
Bij de eerste was het niet gepland maar wel gewenst, waren er niet mee bezig. Tweede zijn we ruim 2,5 jaar bezig geweest. Nu weer zwanger niet mee bezig geweest en zelfs voorbehoedsmiddelen gebruikt dus deze is een verassing.
8 maanden, 1 maand en de tweeling is niet gepland maar als je seks hebt net voor je eisprong zonder anticonceptie dan zit die kans er heel erg in We hadden wel een wens voor een 3e en de 4e krijgen we er dus cadeau bij.
Bij de eerste zo'n 32 rondes. Uiteindelijk via icsi gelukt. Bij de tweede zo'n 4 rondes waarvan we niet eens echt aan het proberen waren. We gingen ervan uit dat het toch weer de mmm zou worden, zoals alle artsen hadden gezegd.
Wauw wat leuk om zoveel reacties te krijgen , dank u iedereen en idd de reality check heeft me deugd gedaan.
In ronde 2... nog geen zorgen hoor meid, ik ging minimaal van 6 maanden uit maar was dus in ronde 2 zwanger.. ik voel me daar gezegend mee echt waar, is niet vanzelfsprekend.. het kan ook anders. Soms voelde ik me zelfs schuldig naar anderen toe die er langer over deden of nog bezig zijn.... maar ook fijn dat het snel lukt en ik gun het iedereen.. succes hoop dat je snel een positieve test hebt