in totaal na het stoppen van de pil 7 maanden. Alleen omdat ik met m'n studie zat en niet het "risico" wilde lopen te moeten bevallen in de periode dat ik moet afstuderen hebben we de eerste maanden (juni t/m half november) zo veel mogelijk om mijn ei heen geklust (als ik dan toch zwanger was geworden waren we ook super gelukkig en dan was het maar zo).. toen ik in november ongesteld werd zijn we echt gericht gaan klussen en eind januari testte ik positief dus ik zat in mijn 2e ronde. Maar eigenlijk 7 rondes
zo tjonge wat veel reacties! leuk hoor! vind gewoon heel leuk om een beetje te vergelijken. omdat je soms ook wel de moet op geeft, en dan leest dat je echt nog wel gewoon "spontaan"zwanger kan worden na ronde 12. bedankt! liefs keina
bijna 2 jaar er over gedaan! ben met clomid zwanger geraakt. had geen ei sprong. na 2 x aangeslagen clomid waren we zwanger! succes met zwanger worden liefs
De eerste 2 duurde allebei precies 8 maanden voordat het raak was. Ik was toen wel aan de pil en heb ook echt het idee gehad dat dit invloed heeft hierop gehad heeft. Na ongeveer een half jaar was mijn cyclus weer normaler, duurde mijn menstruatie langer zoals voorheen en kreeg ik weer bijbehorende buikpijn zoals voorheen. Nu met ons derde wondertje was ik niet aan de pil. Gaf ik wel nog borstvoeding, maar nog maar 1 voeding. Nu was het in ronde 2 al raak. Echt niet verwacht.
hier na 1 jaartje en me eerste zoontje was ik door de pil heen zwanger geraakt nu krijgen we een dochter!! groetjes en succes