Hoi, Ik loop sinds maart 2013 in UZ Gent vanwege meerdere miskramen. Ze doen daar extra testen boven NL en wat blijkt: ik heb idd een afwijking op mijn anti lichamen en moet zsm aan de prednison, asperine en utrogestan ( gebruikte ik al) omdat ik zwanger ben. Ben 4 wk en 5 dagen- dus nog pril.... Mijn vraag is of ik nu niet toch al te laat ben? Heeft iemand deze middelen ook gebruikt en vanaf wanneer? Hoop dat er iemand is die me gerust kan stellen...
Mijn uitslagen waren nog niet bekend - ik zou pas 3 juli de uitslagbespreking hebben. Maar omdat ik nu a zwanger ben, werd ik dus gelijk gebeld dat ik moest beginnen. Ze kunnen er niets over zeggen of ik te laat ben of niet....tijd zal t leren....eerste dosis zit er iig in!
Ah vandaar meis! In ieder geval van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, het begin is er in ieder geval! Blijf je nu onder controle in Gent?
Ja, krijg over aantal weken echo in Gent - en de uitslagbespreking van mijn testen. Hoop zo op een goeie afloop dit keer....pffff