Het even niet meer weten..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iris6weken, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Afgelopen woensdag voor de tweede keer gecuretteerd ivm restweefsel..

Ik was eigenlijk blij dat na 2 weken eindelijk t vloeien was gestopt! En krijg je een echo met het nieuws er zit nog teveel rest weefsel dus morgen maar gelijk curreteren..

Gelukkig is nu het vloeien al helemaal weg! Dat ook zei de gyn omdat het nog echt ging om 'oud' weefsel ..

Wanneer mag ik nu weer seks hebben? Ze zeggen als t vloeien is gestopt Maarja zit nu op dag 5 , lijkt me zo snel?

Hoe zit het nu ook met de eisprong? (weet dat alles nu door de war is) maar moet ik nu m'n laatste curretage aanhouden of de eerste?

Het maakt me zo Onzeker.. En we willen weer zo graag verder..

Mis t zwanger zijn zo erg!

2. logo

logo Niet meer actief

Lastig te zeggen.
    Zelf heb ik iedere miskraam een maand gewacht zodat mijn lichaam kon bijkomen. Het zkh had aangeraden 3 mnd te wachten maar dat vonden we na de miskramen echt te lang. Na de afbreking hebben we dit wel aangehouden.
    Wanneer seks? Eigenlijk weet ik dit niet. Wel echt wachten tot het bloeden echt over is. Mijn gevoel zegt om nog een paar extra dagen te wachten.
    De eisprong kan even uit blijven maar kan ook weer normaal zijn. Het is per lichaam verschillend.

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Dankjewel voor reactie!! Had de gyn nog gesproken aan de telefoon heb en heb zowiezo vrijdag nog afspraak staan voor een echo om te kijken of alles nu echt goed schoon is.. Ben nu ondertussen alweer een maand verder!! Lijkt wel een eeuwigheid te duren dit..

Heb nog geen seks gehad ondertussen, vanavond maar eens proberen of t goed voelt .. ;) nu 3 dagen zonder te vloeien!! En een week na de 2e curretage!

Had ook nog even gevraagd hoe t zat met de ei sprong.. Maar ik zou nu dan ongeveer over 4 weken ongesteld moeten worden.. Kan iets later zijn en soms ook iets eerder, word ik t niet dan weer even aan de bel trekken om te kijken waardoor dat eventueel zou door kunnen komen..

Hier mag ik gewoon verder gaan met zwanger worden.. De gyn zei zelf al, je lichaam geeft zelf aan wanneer het weer toe is aan een zwangerschap!

Eerst straks lekker een weekje op vakantie, er even tussenuit!!

( ook dubbel.. Eigenlijk zou deze vakantie zijn nog voor dat de kleine er zou zijn, even nog met z'n 3tjes er tussen uit en nu is het een vakantie geworden om even 'niks' aan je hoofd te hebben en te relaxen..)

Deel Deze Pagina