Sinds kort hebben wij te horen gekregen dat we mogelijk IUI nodig zullen hebben om zwanger te geraken. Daarom stel ik deze vraag.
Raakte helaas niet zwanger na 4 IUI behandelingen! Nu ook 1e ICSI mislukt! Start 2e poging op CD2. Ronde 23. Wens jullie heel veel suc6 met je IUI en dat het jullie wel mag lukken! Liefs Marjo
Esmeralda23, hopelijk een goeie 1e IUI! Niet veel reactie. Misschien zijn er hier niet veel die IUI hebben geprobeerd? Of heb ik een slechte poll gemaakt? Kan ook hé.
Hoi, Ik heb tot nu toe 7 iui gehad en heb vandaag de 8e gehad en wordt ook de laatste poging. Dus tot nu toe ben ik bij iui nog niet zwanger geworden. Groetjes marleen
Ik ben er ook erg beniewd naar! Heb vrijdag de tweede IUI gehad. Eerste was ook wel heel wonderbaarlijk geweest gezien het aantal goede zaadcellen. Nu maar hopen dat het nu wel raak zal zijn. Dubbele eisprong en aardig wat goede zaadcellen voor IUI begrippen. Succes in ieder geval bij je eerste IUI Ciske! Groetjes Len
Hoi, Ik zit nu op het wachtbankje, heb afgelopen week mijn eerste IUI gehad. Gezien het slechte zaad hopen we nog enkele pogingen IUI te mogen doen, want anders wordt het ICSI. Groetjes Roca
Ik heb 6 keer IUI gehad. 3 mei afspraak voor IVF.... @Marleen,dat jij door mocht met 7e IUI. Waarom niet na de 6e voor IVF? De kansen met IUI worden steeds kleiner.
Minou, ik heb giseren de 8 iui gehad en was ook de laatste iui. ze wouden bij mij na de 6 iui ander hormonen gebruiken. ik gebruikte eerst alleen prengyl en na de 6 iui prengyl met puregon. 23 maart heb ik ook een afspraak over ivf grt marleen
dankjewel iedereen voor de reacties. Zo te horen zijn er toch niet veel die ook met IUI zwanger geraken. Wat is de grens voor de zaadcellen? @mijnimeel: was het in eigen cyclus of met hormonen? En hoe erg was het zaad van je mannetje er aan toe, als ik vragen mag?
Ciske, De grens maakt niet uit, want bij elke iui behandeling had mijn man verschillende zaadkwaliteit. soms was het 0 miljoen 12 miljoen en heel vaak was het 2 miljoen. ook als is het 0 miljoen dan ging de iui wel door. standaard 1 miljoen is wel genoeg hebben ze me verteld. grt. marleen
Hallo, Bij mijn eerste zwangerschap was het bij de 3e poging raak. Nu zijn we al weer een tijdje voor de tweede bezig en helaas is 6x IUI niet voldoende gebleken. Wij zijn nu bezig met IVF. Volgens mij hanteren ze bij elk ziekenhuis weer andere normen m.b.t. het aantal zaadcellen. Bij ons was de grens 200.000, als ik me niet vergis. Onder die grens kom je niet in aanmerking voor IUI. Succes met zwanger worden. Groetjes, Jaycey
Bij mij was het bij de eerste IUI raak. Dit was in eigen cylcus. Bij een vriendin van me was het bij de 2e IUI in eigen cyclus raak. Bij ons beide was het niet te verklaren waarom we al die jaren maar niet zwanger werden. succes meid en ik denk dat je veel antwoorden en adviezen op dit forum zal gaan vnden. Had ik wel tenminste. groetjes Femke
Hoi, hier was het de derde poging raak. Onze allereerste poging is afgeblazen vanwege teveel follikels die op springen stonden. Daarna volgden er nog drie pogingen waarvan de derde gelukt is. Ben nu bijna 19 weken zwanger. Succes! Liefs Mel
Gisteren mijn 2e IUI gehad. Ongeveer 2,2 miljoen goede zaadcellen, dus nu maar duimen draaien op het wachtbankje! Groetjes Roca