Na hoeveel rijlessen geslaagd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iman, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Wat ging er mis op je examen dat je bent gezakt?

2. Noddie

Noddie Bekend lid

12 mei 2010
    695
    0
    0
    't hoge noorden
    Pff. rond de 50 lessen, theorie en praktijk in 1 keer gelukkig!

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    49 lessen en 4x theorie ;) (zwangerschapsdementie!8))

En hoogzwanger mn rijbewijs gehaald, nog altijd trots op dat ik t toen nog gedaan heb, op mn slippers (paste geen schoenen meer:D)

4. Maia

Maia Niet meer actief

een stuk of 40. Ben 2x gezakt, 3e keer geslaagd.

wat er misging bij het zakken.

1. deurbel gaat een half uur eerder en m'n instructeur staat voor de deur met de trieste mededeling dat hij een dag eerder zijn auto in de prak heeft gereden en ik dus in een andere auto rij. Naja, dat ging dus niet goed, was diesel gewend en dit was benzine enz enz enz...
    2. had een ingreep. Zag de auto wel maar later dan de examinator en toen stond hij een fractie voor mij op de rem. Helaas.
    3. ik was hartstikke ziek en reed dus belabberd dus ik dacht, zal wel weer zakken. maar hij vond dat ik het voor mijn zieke toestand goed genoeg deed dus hij gokte dat ik wel goed kon rijden en ben geslaagd :D had ik niet verwacht hihi (was trouwens dezelfde examinator als bij de 1e keer)

5. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Ik had 25 lessen en in 1x geslaagd. Maar ik deed mijn uiterste best omdat ik er geen bal aan vond om te rijden. Maar het is wel handig om een rijbewijs te hebben.

6. MvN

MvN Niet meer actief

40 lessen, 4 mnd, 2e x geslaagd..

Eerste keer ging super en ben ik gezakt.. 2e keer ging ruk en daar was ik geslaagd! :p

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

uhm ik denk een stuk of 65 lessen.. 5e keer geslaagd met een staatsexamen.. theorie wel in 1x.. voor de praktijk was ik veel te zenuwachtig steeds dat ik niks meer wist hoe het moest.

wat ik er nog van weet is dat ik de 1e keer zakken 50 reed op de snelweg.. had toen niet in de gate dat ik op een snelweg zat.. en 80 binnen de bebouwde kom.. :D:D:D toen ik klaar was met rijden had ik geen idee.. waar ik was geweest haha..

en ook een keer gezakt omdat ik te dicht op mijn voorganger stond.. maar ja we stonden in een file.. dus ik dacht sluit gewoon netjes aan.. alle andere keren weet ik echt niet meer..

8. mroos

mroos Niet meer actief

40 en in 1 keer geslaagd:D

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    ik heb 28 lessen gehad en heb zowel mijn theorie en praktijk in 1 keer gehaald:D was geloof ik ongeveer 1500 euro kwijt dus ik mag niet klagen vindt ik als ik soms hoor hoeveel lessen men nodig heeft gehad;)

10. Que

Que Niet meer actief

Ik heb mijn rijbewijs bij de ANWB gedaan. 10daagse curses en in 1x geslaagd. Dus 10dagen achter elkaar in de auto. Je zit dan met 2 mensen in de auto. Je rijd om de beurt en leert van elkaars fouten. Als ik het nog een keer zou moeten doen deed ik het weer bij hun. Vond het ideaal!!

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb het gehaald in 18 lessen, 1x afgereden. Theorie ook in 1x gehaald

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Stuk of 50 en ben 1x gezakt.

13. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    44 lessen van 50 minuten, maar wel verdeeld in dubbele lessen, dus 22 keer rijden. In 1 keer geslaagd

14. Dana

Dana Niet meer actief

40 lessen in 1 keer geslaagd voor praktijk en theorie :)

15. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik les nu 2x per week 3uurtjes totaal.
    In 2006 al mijn theorie gehaald na 3x en al 20 lessen gehad.
    Helaas door ziekte moest ik ermee stoppen.
    Sinds juni weer aan het lessen en ga na de zomervakantie in sept mijn theorie weer doen,
    En zoals ik heb begrepen van mijn rij instructeur heb ik in oktober mijn rijbewijs wel!

16. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb ongeveer 33 lessen gehad en ben bij de 2e keer geslaagd.

17. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heleboel lessen, denk zo rond de 60, en ben in 1x geslaagd. heb nu al 12 jaar mn rijbewijs en vind het heerlijk!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb 32 lessen gehad, in 1 keer geslaag voor theorie én praktijk. heb mn rijbewijs nu bijna 14 jaar en rij bijna elke dag (met name voor het werk)!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    na 20 lessen de 1x keer op geweest.. helaas gezakt... daarna nog 3 lessen gehad dus met 23 lessen totaal geslaagd.. maar dat was nog in de tijd (6 jaar terug) dat een les 26 uur p.u. kostte

20. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nou ik denk wel een stuk of 40 à 50 ofzo!! Ben de derde keer pas geslaagd... Succes!

Deel Deze Pagina