24 lessen, theorie en praktijk beide 2 keer geslaagd. Heb voordat ik rijlessen nam nog nooit zelf gereden in een auto. Maar volgens de instructrice had ik er feeling voor.
28 lessen en theorie en praktijk eerste keer! Kreeg wel een extra les uur voor het examen, aangezien meneer het nodig vond om een nieuwe auto te nemen. Heb dan ook tijdens het examen de auto 1x uitlaten slaan omdat een Audi toch een andere koppeling heeft dan een Seat
90 lessen, twee keer gezakt, wel de hoofdprijs gekregen: én het rijbewijs én de instructeur. We zijn nu alweer bijna zes jaar samen. Ik vind het altijd weer opvallend hoeveel mensen hier zo snel hun rijbewijs hebben gehaald.. Blijkbaar doen zwangerschapshormonen wonderen met je!
Geweldig!!!! Begrijp ook gelijk waarom je er 90 lessen over hebt gedaan... Jullie hebben gewoon veel te vaak stilgestaan
Volgens mij rond de 40 lessen en in 2 x geslaagd. Theorie in 1 x geslaagd. Voor aanhanger (E achter B) geen idee meer hoeveel lessen maar in 3 x geslaagd.
Ik ben geloof ik, maar het is al wel weer 8 jaar geleden, na 43 rijlessen meteen de eerste keer geslaagd. Ook theorie in 1 keer gehaald
32uren les en pas na de tweede keer geslaagd (ik had een éénrichtingsstraad ingenomen bij mijn eerste poging )
Bedankt meiden voor de reacties!! Het verschilt zo te zien wel erg kan de ene het in 18 heeft de ander 40 nodig, nou hoop dat ik op het gemiddelde ga zitten misschien iets minder zelfs *hoop hoop* Ben ook benieuwd hoe een examen zal gaan hoop niet dat ik van de zenuwen alles vergeet of een *** als examinator krijg ach ja we zien het wel tot die tijd leren we rustig verder
O joh, je wilt niet wéten hoe vaak ik dat te horen kreeg toen mijn man en ik 'n relatie kregen, hihi. Maar helaas, ik heb toch echt die 90 lessen nodig gehad om te leren autorijden. Alhoewel ik wel denk dat vlinders niet echt bevorderlijk zijn voor je prestaties op het gebied van deelnemen aan 't verkeer.
Uhm......eerste keer afrijden na 25 lessen! Gezakt op ver vooruit kijken. Tweede keer examen (toen weer 5 lessen gehad) weer gezakt op ver vooruit kijken en zenuwen. Toen naar een andere rijschool gegaan. daar eerst 10 lessen gereden en toen weer examen. Toen puur gezakt door stress, zenuwen. Ik zat te kokhalzen in de auto. Daarna geen les meer gehad en toen weer examen. Mijn instructeur was er van overtuigd dat het alleen de zenuwen waren. dus eerst een betablok ingenomen en daarna examen. Ging helemaal perfect. Dus even uitrekenen......40 rijlessen en 4 examens!!
Ik kon al keigoed rijden (reed al vanaf mijn 14e) dus "maar" 15/16 lessen van 1 uurtje, toen moest ik op en reed ik te zelfverzekerd en ben ik gezakt haha toen moest ik 3 maanden wachten voordat ik weer op kon, heb geen enkele les tussentijds genomen en ben toen na 5 minuten rijden geslaagd en de meneer die mij de eerste keer had laten zakken heeft op zijn kop gekregen omdat ie mij niet had mogen laten zakken (daarvan moest ik dik een uur rijden en alle manouvres doen) kortom hij was aan het zoeken, op den duur moest ik remmen voor een overstekend kind en toen was ik volgens hem vergeten in mijn spiegel te kijken, ik heb hem toen gevraagd wat ie belangrijker vond, een kind in de grill of iemand achterop? dat vond ie te bijdehand haha Dus wijze les; net doen of je zenuwachtig bent (een beetje) en niet doen alsof je al kan rijden