Na hoeveel rijlessen geslaagd?

Discussie in 'De lounge' gestart door Iman, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    24 lessen, theorie en praktijk beide 2 keer geslaagd. Heb voordat ik rijlessen nam nog nooit zelf gereden in een auto. Maar volgens de instructrice had ik er feeling voor.

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    28 lessen en theorie en praktijk eerste keer!

Kreeg wel een extra les uur voor het examen, aangezien meneer het nodig vond om een nieuwe auto te nemen. Heb dan ook tijdens het examen de auto 1x uitlaten slaan omdat een Audi toch een andere koppeling heeft dan een Seat :D

3. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    18 lessen, 1e x geslaagd op m'n 18e.

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    90 lessen, twee keer gezakt, wel de hoofdprijs gekregen: én het rijbewijs én de instructeur. We zijn nu alweer bijna zes jaar samen. :D

Ik vind het altijd weer opvallend hoeveel mensen hier zo snel hun rijbewijs hebben gehaald.. Blijkbaar doen zwangerschapshormonen wonderen met je! :p :D ;)

5. Dani11

Dani11 Niet meer actief

ik heb ongeveer 41 lessen gehad geloof ik...en 3e keer geslaagd!

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Geweldig!!!! Begrijp ook gelijk waarom je er 90 lessen over hebt gedaan... Jullie hebben gewoon veel te vaak stilgestaan :D

7. Marijke B

Marijke B Actief lid

20 jul 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    18 lessen in een keer geslaagd. Theorie ook in een keer geslaagd wel een theoriecursus gedaan.

8. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb 26 lessen gehad en ben in 1 keer geslaagd

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    32 lessen 1e keer geslaagd..

Motor weet ik t aantal lessen niet meer maar 2e keer geslaagd..

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

27 lessen en in 2 keer geslaagd :)
    Motor moet ik nog doen, maar heb er nu eigenlijk het geld niet voor :(

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Een stuk of 70 en de 5e keer pas geslaagd :(

succes!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Volgens mij rond de 40 lessen en in 2 x geslaagd. Theorie in 1 x geslaagd.

Voor aanhanger (E achter B) geen idee meer hoeveel lessen maar in 3 x geslaagd.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ben geloof ik, maar het is al wel weer 8 jaar geleden, na 43 rijlessen meteen de eerste keer geslaagd. Ook theorie in 1 keer gehaald

14. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    34 lessen en in één keer geslaagd. Theorie ook in één keer.

15. bigjo

bigjo Lid

25 jul 2010
    13
    0
    0
    32uren les en pas na de tweede keer geslaagd (ik had een éénrichtingsstraad ingenomen bij mijn eerste poging :) )

16. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    Bedankt meiden voor de reacties!!

Het verschilt zo te zien wel erg kan de ene het in 18 heeft de ander 40 nodig, nou hoop dat ik op het gemiddelde ga zitten ;) misschien iets minder zelfs *hoop hoop*

Ben ook benieuwd hoe een examen zal gaan hoop niet dat ik van de zenuwen alles vergeet of een *** als examinator krijg

ach ja we zien het wel tot die tijd leren we rustig verder :D

17. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O joh, je wilt niet wéten hoe vaak ik dat te horen kreeg toen mijn man en ik 'n relatie kregen, hihi. Maar helaas, ik heb toch echt die 90 lessen nodig gehad om te leren autorijden. :p
    Alhoewel ik wel denk dat vlinders niet echt bevorderlijk zijn voor je prestaties op het gebied van deelnemen aan 't verkeer. ;)

18. Skye

Skye Niet meer actief

Uhm......eerste keer afrijden na 25 lessen! Gezakt op ver vooruit kijken. Tweede keer examen (toen weer 5 lessen gehad) weer gezakt op ver vooruit kijken en zenuwen.

Toen naar een andere rijschool gegaan. daar eerst 10 lessen gereden en toen weer examen. Toen puur gezakt door stress, zenuwen. Ik zat te kokhalzen in de auto.

Daarna geen les meer gehad en toen weer examen. Mijn instructeur was er van overtuigd dat het alleen de zenuwen waren. dus eerst een betablok ingenomen en daarna examen. Ging helemaal perfect.

Dus even uitrekenen......40 rijlessen en 4 examens!!

19. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik kon al keigoed rijden (reed al vanaf mijn 14e) dus "maar" 15/16 lessen van 1 uurtje, toen moest ik op en reed ik te zelfverzekerd en ben ik gezakt haha toen moest ik 3 maanden wachten voordat ik weer op kon, heb geen enkele les tussentijds genomen en ben toen na 5 minuten rijden geslaagd en de meneer die mij de eerste keer had laten zakken heeft op zijn kop gekregen omdat ie mij niet had mogen laten zakken (daarvan moest ik dik een uur rijden en alle manouvres doen) kortom hij was aan het zoeken, op den duur moest ik remmen voor een overstekend kind en toen was ik volgens hem vergeten in mijn spiegel te kijken, ik heb hem toen gevraagd wat ie belangrijker vond, een kind in de grill of iemand achterop? dat vond ie te bijdehand haha

Dus wijze les; net doen of je zenuwachtig bent (een beetje) en niet doen alsof je al kan rijden :p

20. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    wat verstaan ze onder ver vooruit kijken???

Deel Deze Pagina