zijn jullie nou gezakt omdat jullie ''domme'' foutjes maakten dingen die je normaal wel altijd goed doet en nu door de zenuwen mis gaan?
Ik deed trouwens gister nog een proef examen van mijn buuf. Nou ben blij dat ik mijn theorie al heb.. Ik had al 10 fouten bij vraag 45 en dan moest ik er nog 20 hahaah
Ik ook en ik vind verkeer ook 'n boeiend fenomeen. Maar 't heeft bij mij een hele tijd geduurd voordat ik het gevoel had dat ik de auto bestuurde, in plaats dat 't ding mij vervoerde... Te lang bijrijder geweest, denk ik...
29 lessen en in 1x geslaagd. Reden voor 29 lessen was dat het examen lang op zich liet wachten. We hadden het al erg snel aangevraagd, maar de datum die ik kreeg was veel later, dan we verwacht hadden. Mijn ouders betaalden de lessen en vonden dat ik net zo goed gewoon door kom lessen tot aan het examen. Als de examendatum eerder was geweest, had ik dus minder lessen gehad. Een tijdje daarna kwam toen in het nieuws dat autorijscholen voortaan vaak gewoon al examens afspraken, zonder dat er al een kandidaat was. Gewoon om dat uurtje al te hebben. Hadden ze van mij net een half jaar eerder mee mogen beginnen Succes met je rijbewijs in ieder geval!
Euh ja ik wel.. Ik zag bijv een auto niet aankomen door mijn zenuwen.. En reed over de brug waar voetgangers liepen. i.p.v langzamer rijden deed ik mijn voet op het gaspedaal zetten Dus ja zenuwen namen bij mij de 1e x echt de overhand. De 2e x lekker gebabbeld met examinator en zij haalde al mijn zenuwen weg
iets van 20 lessen denk ik. Praktijk in 1x gehaald, theorie in 2x, maar woonde in het buitenland, dus net allemaal ietsje anders dan in NL denk ik. En ik denk stiekem ook wel iets minder streng dan in NL!
35 lessen en 1x examen, wel met tussentijdse toets. Heb rustig aan gedaan omdat ik graag echt goed wilde leren rijden en relaxed achter het stuur wilde zitten. Dat is gelukt
Ben nog bezig maar instructeur zei dat ik er zo rond de 35 a 40 nodig heb .. ben nu bij 20 Theorie vorige week gehaald na de 3e keer!
Ik heb 50 lesuren gehad, 1x afgereden. Toen ze een schatting maakte, schrok ik nogal maar had de lessen hard nodig. Inmiddels heb ik mijn rijbewijs 11 jaar en gaat het geweldig hahahahaha