ik was wel benieuwd of er meer meiden hier zijn die die potjes babyvoeding ook zo lekker vinden? Ik heb hier 2 favorieten haha, bloemkool met aardappeltjes en ham, en boerenkool.. Haal eens in de zoveel tijd eens zo'n potje om zelf heerlijk op te eten haha. Maar hoor wel van veel meer mensen dat ze die potjes ook zo lekker vinden. Dus was erg benieuwd of er hier nog meer van die gekken zijn just like me, en welke smaken volgens jullie nog meer lekker zijn.
Nee doe er niks over heen hahaha. Ik eet het ook niet als avondeten hoor, maar soms gewoon als tussendoortje als ik geen zin heb in een boterham ofzo ..
Hmmm ja lekker hoor! De macaroni is idd erg goed te doen en de wortels met aardappels. Maar vooral de fruithapjes vind ik lekker. Liefs
moet er erg om lachen (op een goede manier) zie het al helemaal voor me mama op de bank meteen potje olvarit naar de favoriete serie kijken hilarisch
ik vind alleen de zachte fruitkuipjes wel lekker, die smaken naar appelmoes. maar groente, no way, bah.
blegh.. vind alles zo vies ruiken. Thijs vind het erg lekker en Rick ook nog wel, die krijgt het alleen vrijwel nooit. Het enige wat ik me nog kan voorstellen om op te eten zijn die a la carte maaltijden van olvarit. Die ruiken altijd erg lekker.
Ik vind de meeste potjes niet lekker, maar de bruine bonen met appel vind ik wel lekker en de macaroni met kaas. Voor de rest nee vind ik het niet te eten haha.
blegh, nee potjes vind ik echt vreselijk.. Maarrr,,, iemand de babytoetjes Aardbei van Nestlé al geprobeerd.. Hemels.. L. en ik zitten samen aan het toetje 's avonds.. hij een hapje, mama een hapje
Hahaha ja ik eet het ook! Dan de Olvarit Macaroni en de Olvarit bruine bonen met aardappeltjes en ham ( gadver wat klinkt dat zo ranzig, maar het is erg lekker met een beetje ketjap! Jumjum )
Groentehapjes vind ik maar niks. Maar de fruithapjes vind ik wel heerlijk, en heb ik ook weleens voor mezelf meegenomen. Gisteren stond ik er zelfs nog voor in de Super dat ik dacht: "Zal ik er weer eens één meenemen??" Maar heb het niet gedaan.
Alleen de fruitpotjes zijn jummie..De rest vind ik niet om te eten.. Al moet ik zeggen dat de a la carte van Olvarit in de buurt komen van " voedsel"
Serieus Ik kan me er echt niets bij voorstellen De fruithapjes zijn gewoon net appelmoes maar de potjes, brrr... Hihi ik maak alles vers want ik vind het echt te vies en onze dochter denkt daar net zo over