35-40 lessen van 1 uur. 1e keer geslaagd. Geen tussentijdse toets gedaan. Vond ik zonde van het geld.
ca. 30 lessen (veelal 2 uur achter elkaar) en heb er zo'n 3 maanden over gedaan eer ik mijn rijbewijs had.
19 lessen en 2x examen. Bij 17 lessen deed ik mijn 1e examen, ik was daarvoor zo ontzettend zenuwachtig dat ik mijn voet niet eens op de koppeling kon houden. Puntje daarbij was dat ik niet ver genoeg vooruit keek (keek zegmaar 75m als je 100m moest kijken). Vervolgens pilletje van de dokter gekregen om rustig te blijven en dat was genoeg om niet te zenuwachtig te zijn om te kunnen rijden.
Ik geloof dat ik zo'n 45 lessen van anderhalf uur heb gehad. Twee keer per week, een half jaar lang (dit was in 2008). Ik heb mijn theorie en praktijk in 1x gehaald (praktijk toen ik 6 maanden zwanger was).
Snelcursus van 12 dagen a 3 uur per dag, in 1 x geslaagd. Theorie was lastiger. Daar heb ik 4 x over gedaan
Hier er 1 1/2 jaar over gedaan, ben de 4e keer geslaagd. 3e keer overigens onterecht gezakt, voor mijn instructeur ook. De eerste 2 keer terecht gezakt. Leste op begin veelal 2 keer pw
wauw sommigen hebben echt weinig lessen gehad en hun rijbewijs gehaald wat knap ! Waren dat losse lessen of pakketten? Ik lees dat t gemiddelde toch tussen de 30-40 lessen zit wat ik al dacht. Ook ik wil en moet starten met lessen, ben 29, 2 kids en nog niets Word ook steeds duurder en moeilijker! TS goodluck girl, hopelijk haal jij m ook in 1x na korte tijd lessen!