dachten we ook, na meerdere testen bleek toch dat mijn man slechte zwemmers heeft... Maar na 20 rondes wou ik toch de antwoord weten.
Ik ben 32 Ronde 15, vmk Ronde 16, die zit er nog Laatste 4 rondes voelde ik me wel 'vruchtbaarder'.. Weet niet waarom..oergevoel..
1e keer: ronde 1 (ik 32) 2e keer: ronde 1 (MK) (ik 34) 3e keer: ronde 3 (MA) (ik 34) 4e keer: ronde 3 (ik 35) 5e keer: ronde 1 (ik 36) Ik voel altijd mijn eisprong en de innesteling, dan krijg ik een beetje een 'ongesteld' gevoel. Dus ik heb het alle keren gevoeld.
Eerste kind: 11e ronde (maar niet gericht bezig), 34 jaar Tweede kind: 1e ronde, 36 jaar Daarna zwangerschap: 14e ronde, 40 jaar (vmk) Derde kind: 15e ronde (1e na vmk), 40 jaar Ik ben wel vaker zwanger geweest maar dat is een wat verder verleden dusmdie tel ik even niet mee Vooraf weet ik nooit iets maar enkele dagen na bevruchting weet ik het wel al. Bij de vmk wist ik ook dat het mis zou gaan. Voldoende niet goed,
Ronde 3 was het raak helaas vmk nu in ronde 10 maar ben bang dat die ook niet gelukt is en we door mogen naar ronde 11. Ik ben zelf 25 jaar.
ronde 7 was het bij ons raak. Symptomen had ik toen niet, enkel een heel klein beetje bruinverlies rond de periode van mijn innesteling.
1e kindje na 5 jaar en veel onderzoeken en behandelingen. 2e kindje binnen 5 maanden omdat we toen gelijk met de ICSI mochten starten.
de eerste ronde zwanger. Ik was iets duidezelig, maar ook erg verkouden dus weet niet of t alleen van de zwangerschap kwam. Ik ben 29
Voor het eerst zwanger in de 25e maand. Dramatisch afgelopen. Nu bezig met IVF dus ben benieuwd hoeveel pogingen we nodig hebben. Als het er weer 25 zijn hebben we een probleem
extreem lang? nee hoor bij mij was het in ronde 3 raak, helaas vmk... nu ronde 3 na vmk dus hopelijk weer derde keer goede keer
Hier eind november gstopt met de pil en eind december zwanger.. Meteen raak dus. Ik had allerlei 'verschijnselen' maar ik linkte deze niet aan een zwangerschap omdat ik net gestopt was met de pil (dus sowieso niet zo snel verwachtte) en dacht dat mijn lichaam gewoon op zijn kop stond. Wat mij wel het meeste opviel en me even deed twijfelen waren mijn prikkelende tepels wat ik nog nooit had gehad en ik had ineens last van niet meer kunnen poepen een paar dagen. Toen ik uiteindelijk wel veel menstruatieachtige krampen had, maar uiteindelijk nog steeds op menstruatie zat te wachten toch maar getest en was toen 5 weken zwanger.
Ben in januari gestopt met de pil en in mei zijn we 'serieus' begonnen. Die eerste ronde meteen zwanger maar helaas een VMK. Zit nu in ronde twee en we zullen het over een week of 3 wel weer merken, ik hoop dat het weer snel raak is.
1e zwangerschap na 4 rondes Voor de 2e zwangerschap zitten we nu in ronde 8. Hopen dat het snel raak is.