Ronde 4 zwanger!! en dat naar maar 1 seks te hebben gehad..en geen ei gespot heb het laten rusten even en dacht kijk wel wanneer en tot onze verbazing die maand echt zwanger!! Het enigste wat ik had was heel raar ik wist 100% zeker dat ik zwanger was..en dinsdag 02 nov 11 getest en negatief heb dat ding een gooi gegeven want wist het gwn echt zeker en vrijdag 04 nov 11 Positief getest met 4 testen en savonds nog de CB test met indicator 1-2 weken dus mijn gevoel klopte ook nog..was echt heel vreemd dat gevoel..
Bij mijn dochter was ik in de derde ronde zwanger was toen al een aantal maanden gestopt met de pil en was 23 jaar. Nu al ruim een jaar bezig zonder enkel resultaat en ben ik inmiddels 28 jaar.
Gelijk zwanger geworden na het stoppen met de pil, heb de natuur op zn beloop gelaten rn niet anders gaan doen als anders ook geen ovu testen, Voelde vooral pijnlijke boobs, en wat steekjes trekjes ongi gevoel, en pijn in mn onderrug, d8 nog aan ontpillen, Maar op een gegeven moment wist ik t zo zeker ondanks een eerste nega test.ik voelde t gewoon .
De eerste na een jaar (met een tussenstop van 3 maanden in dat jaar). De 2e met 6 mnd dit werd helaas een miskraam. De derde 5 maanden later...en die wordt straks geboren als het goed is.
De rondes weet ik niet meer...maar ruim 2 jaar probleempje bij mn man uiteindelijk buitenland beland met vitamines gestart en mochten aan icsi beginnen. Had de meds in huis en was ongesteld aan het afwachten maar bleek zwanger! Heb weinig anders gevoeld en had in het begin gewoon menstruatie-achtige kramp...er kwam alleen niks
Ronde 17 mk met 7 wkn, enigste waren zere borsten Ronde 27 en eigenlijk met de innesteling wist ik t, voelde me anders, ik kant niet uitleggen, maar ik glunderde, voelde ook steekjes rond me schaambot, nooit eerder gehad, 4 dgn voor nod al een dikke knaltest