Hee meiden, Sinds gisteren heb ik zo'n onrustig gevoel in mijn buik. Het trekt aan de zijkanten, af en toe krijg ik steken van onder en mijn darmen gaan ook als een gek tekeer. Ik voel het echt borrelen en bewegen. Ik heb al buikgriep gehad en zo voelt het ook niet echt. Ontlasting is normaal. Heb wel meer het gevoel dat ik moet plassen. Is mijn buik nu al krap aan het worden? Mijn buik groeit gewoon lekker door. Ben benieuwd! Vind het knap irritant namelijk
Dat heb ik in het verleden vaker gehad en dat voelt heel anders. Ik krijg er dan ook meteen bloed bij. Gaan van blaasontsteking je darmen rommelen?
Blaasontsteking in de zw-schap kan heel anders verlopen waardoor je het niet merkt. dus zou toch even testje doen. ook kan je er harde buiken van krijgen. voor de rest kan onder invloed van hormonen je darmen anders gaan werken. ook kan het zijn dat je je banden voelt. maar zou toch even je urine weg brengen voor de zekerheid. (en misschien voel je je kleine wel bewegen.)
Ik heb er ook last van: steken in de buik en darmen, opgeblazen gevoel, zal er toch wel bijhoren en elke zwangerschap verloopt nou eenmaal anders want bij de vorige 2 had ik er zo vroeg geen last van.