Bij de eerste ronde zat ik 2 dagen voor mijn vruchtbaarste dag en was dus niet raak. Bij de tweede ronde precies op mijn vruchtbaarste dag en wel raak.
Hier bij de eerste in de 2e ronde en bij de tweede waar ik nu zwanger van ben in de 3e ronde. Ben rond de eerste haar verjaardag uitgerekend, toen ze een jaar was weer begonnen haha.
Bij de eerste in ronde 1 raak. Bij de 2e zw en de 3e zw beide ook in ronde 1 raak, maar dit werden MK en MA. Bij de 4e (dus hopelijk 2e kindje) in ronde 3 raak......ik dacht al dat het niet meer zou lukken, heel raar, terwijl het natuurlijk allemaal hardstikke snel is.
Hier alle drie de keren (inclusief miskraam) gelijk de 1ste ronde. Ik besef me goed dat we daar erg veel geluk mee hebben gehad...
Bij de eerste was het na 7 maanden raak en de tweede was in 1x raak. Dit was ruim 1 jaar na de 1e bevalling
Bij mijn eerste was het met 3 maanden raak. Toen ik voor de tweede keer zwanger raakte was dat meteen de eerste maand. Helaas is dat een MA geworden en had ik met 10 weken de miskraam. Toen we daarna besloten er weer meteen voor te gaan was ik weer met 3 maanden zwanger.
Eerste keer in 2 rondes, nu de eerste ronde raak en dat met een zeer onregelmatige cyclus. Weer een wondertje dus!
eerste was eerste ronde raak. 2e was eerste ronde raak...helaas mk en nu 3 weken na mk weer zwanger.. bij deze was ik ook extreem snel wanger hoor, ook volgens de artsen. maar ben gewoon erg vruchtbaar denk ik. ben er wel blij mee, als je hoort hoe lang sommigen er over doen, dat lijkt me echt killing!
Bij onze eerste met 3 rondes met onze tweede pas naar 2 halve jaar waarbij met 2 jaar een mk,en nu bij deze met de pil binnen 3 maanden