bij mijn dochtertje was ik de 1e ronde zwanger en de 2e laat nog op zich wachten... zitten nu in ronde 4....
Bij de eerste ben ik door de pil heen zwanger geraakt, bij de 2e (huidige zwangerschap) direct na 1x gemeenschap.
Bij onze eerste was het raak in ronde 3. Deze zwangerschap was "gelukt" in ronde 4 (had in ronde 3 ook een positieve test, maar werd na 2 dagen toch ongesteld)
De eerste in de 5e ronden en deze in de 3e ronde. Maar eigenlijk in ronde 2 want we zijn een ronde allebei ziek geweest, rond de vruchtbare periode dus die niet kunnen benutten toen
Bij eerste de 2de ronde(3e cyclus na pilstop). En bij tweede al meteen 1e cyclus na pilstop, waren er eigenlijk niet mee bezig de tweede keer. Had ook niet dezelfde klachten als dat ik bij de eerste in het begin had. Kon het ook niet indenken zwanger te zijn, maar ja 2x een posi test.
Bij de eerste was ik in de 2e ronde zwanger, de tweede zwangerschap in ronde 4, is helaas een mk geworden. Zodra het weer kan, gaan we er weer voor....
1ste ronde 3 2e ronde 2 ronde 1 werd een miskraam maar meteen weer zwanger. 31 weken en 3 dagen zwanger van de 2e
1e kindje was een verassing, dus niet geprobeert eigenlijk. 2e kindje was na 6 maanden raak, mk gehad, weer 6 maanden later raak, nu 38 weken zwanger. Bij 2e kindje zijn beide keren raak met een ovulatietest(cb) gelukt.
1e zwangerschap: 9 maanden (mk) 2e zwangerschap: 2 jaar nu: 1 maand Er valt dus geen pijl op te trekken!
De eerste was er in 3 rondes, de 2e ook, maaaar de eerste 2 rondes was er geen eisprong, was nog niet op gang gekomen nar de keizersnee... de 3e was er overigens ook weer in 3 rondes