bruin slijmverlies hele zwangerschap ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kletstante28, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Ik heb vandaag met afvegen weer wat bruin slijmverlies.
    Heb het ook 1x nog gehad in begin van zwangerschap.
    Verder geen rood of buikpijn of zo ...

    Toch bruin slijmverlies is voor mij nooit iets prettigs. Maar hebben jullie dit nou ook gedurende jullie zwangerschap ?
     
  2. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik heb het nu sinds zaterdagavond. De huisarts zegt dat het geen kwaad kan zolang het bruin bloed is (oud bloed) Maar om eerlijk te zijn ben ik er ook niet zo gerust op hoor.
     
  3. nony

    nony Fanatiek lid

    4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    HELP ik heb het ook opeens een beetje
    word er wel een beetje onzeker door... :cry:
     
  4. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meid geen zorgen maken,...Heb het elke maand nog wanneer mijn ongi zou moeten komen...
     
  5. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog. Voor de zekerheid heb ik het nog eens nagevraagd aan de assistente. Bruin bloed kan inderdaad geen kwaad, komt wel vaker voor. Het is alleen niet de bedoeling dat je daarbij last van je buik of rug krijgt.
     
  6. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Oh buikpijn heb ik wel steeds omdat het mijn 2de zwangerschap is, VK zegt dat met een tweede zwangerschap alles sneller groeit, dus ook je baarmoeder en krijg je sneller / eerder bandenpijn... niet leuk.

    Maar sinds de bruinverlies heb ik de volgende plasbeurten geen bruinverlies meer gehad.

    Bedankt voor jullie reacties !
     
  7. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    ik heb het ook gehad hoor! geen zorgen maken.
    Is gewoon oud bloed, dat je lichaam kwijt wil! ;)
     
  8. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    In de eerste 14 weken heb ik dat ook vaker gehad, reden onbekend. Nu geen last meer van. Zolang je geen buikkrampen hebt en geen helder bloedverlies: geen zorgen maken!
     
  9. Cornelia

    Cornelia Actief lid

    12 jun 2007
    221
    0
    0
    Hallo,

    Ik heb ook sinds een paar dagen licht bruine afscheiding, niet echt met afvegen, maar het zit steeds in mijn onderbroek. Doe ook 2x per dag een schone aan. Ben er ook erg onzeker door, want heb ook af en toe last van mijn rug, maar heb zwaar werk (kinderopvang) en heb daar voornameijk aan het einde van de dag last. Ben vandaag thuis en heb nu ook last.

    Hoop dat alles goed gaat, in mijn omgeving heb ik vaak gezien dat het mis kan gaan, dus...
     

Deel Deze Pagina