last van mijn linker kant

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ooit, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ooit

ooit Lid

17 jan 2008
    43
    0
    0
    Hallo allemaal....

ik heb een vragje, ik gebruik nu 4 maanden clomid,maar deze maand heb ik last van mijn eistok linker kant en ik heb gehoord dat als je er last van heb dat clomid zijn werk heeft gedaan ( dat het zeg maar goed heeft gewekt en dat ik een eitje kan verwachten) dus ik wel vragen of het wel zo is of niet als het niet zo is waarom heb ik dan last van mij rechter kant? heeft iemand dit mee gemaakt? alle aantwoorden zijn welkom

allevast bedank

groetjes Ooit

2. ooit

ooit Lid

17 jan 2008
    43
    0
    0
    NIEMAND?:(

3. ooit

ooit Lid

17 jan 2008
    43
    0
    0
    Niemand heeft dit mee gemaakt?:(:(

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Uhm, ik snap je verhaal niet helemaal. Schrijf je nou dat je van de linkerkant EN van de rechterkant last hebt?
    Ik heb in ieder geval altijd maar aan 1 kant last tijdens de eisprong. Maar onder invloed van hormonen kan het ook goed zijn dat je per ongeluk een dubbele eisprong hebt, dan voel je dat natuurlijk aan beide kanten.
    Enne... als je topic er pas een paar uur staat, moet je nog even geduldig zijn hoor. Er reageren vanzelf meer mensen.

Succes met klussen!

5. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Toen ik begon met Chlomid, had ik ook rond mijn eisprong "eierstok" pijn. Soms links en soms rechts. Ik denk dat veel vrouwen rond hun ovulatie iets van hun eierstok voelen.

Gebruik je geen ovulatietesten of houd je een temperatuurcurve bij? Dan weet je of je een ovulatie kunt verwachten. Als je chlomid gebruikt, dan moet je toch ook regelmatig naar de gynacoloog voor controle? ik tenminste wel!

gr,
    Kaat

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb altijd alleen maar pijn aan de linker kant. Deze keer met mijn eerste ronde clomid was het echt heel pijnlijk. Daar zat dan ook een eitje, maar aan de rechterkant zat een cyste/eitje en daar heb ik helemaal geen last van gehad.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Volgens mij kun je last hebben van beide kanten en is het moeilijk om die pijn een plekje te geven! Maargoed, ik zou er gewoon vanuit gaan dat het je eisprong is en gaan klussen als een MALLE! :)

Succes! Hoop dat het raak is voor je! :D

8. ooit

ooit Lid

17 jan 2008
    43
    0
    0
    dank jullie wel

Deel Deze Pagina