@ Shady09 meid clomid zijn tabletten om je ei op te wekken. Ik heb van nature geen goede eisprong dus we hopen dat we met clomid wel zwanger raken. En over dat of iemand heeft ''gelogen'' dat ze een jaar bezig is. Ik heb het niet gedaan nee maar nu heb ik er spijt van had ik het maar wel gedaan
Hey shady, Ik ben met mijn expartner ook al 9 rondes bezig geweest. NIETS, nu 2 jaar later ben ik met mijn partner ook al in ronde 10. Heb tegen de huisarts mijn verhaal verteld. Omdat ik in september ben gestopt met de pil moet ik in september maar terug komen. Denk ook dat het aan mij ligt en niet aan mijn partner omdat het met mijn ex ook al niet lukte. Groetjes lilmomo ( ook in afwachting tot september)
Wij na ongeveer de 10e maand na het stoppen met de pil. Ik had toen nog steeds geen fatsoenlijke cyclus. Deze was varierend van heel kort tot lang. Nu dus met clomid gestart want bleek niet altijd een (goede) eisprong te hebben.
Dat wilde ik ook net zeggen, de huisarts kan toch niet controleren wanneer je met de pil bent gestopt. Ik zou voor mijn eigen bestwil er gewoon een paar rondes bij jokken. Is voor een goed doel toch.
wij zijn bezig vanaf november en toen de eerste ronde meteen raak maar helaas een MK. nu 5 ronde veder... Maar kijkt de HA naar wanneer je gestopt ben met de pil? Ik slik de pil al jaren niet meer... Liefs Inger
Ik vind het onzin om er een paar maanden bij te liegen, waarom zou je dat doen? Leuk is het niet hoor om bij de gynaecoloog te lopen. Er staat nou eenmaal zeker een jaar voor. Geduld hebben hoort er helaas bij.
ja daar kijkt de dokter naar! maar ook hoe lang je bezig bent om zwanger te raken. jullie deden het zeker met condoom? liefs
hmm ja het is zo fijn ziekenhuis in en uit, al dat gefrunnik aan je lijf... Beetje meer geduld is ook geen slecht idee. Er staat gewoon een jaar voor. Als jij en je partner jong en gezond zijn dat kun je het beste dat jaar gewoon uitzitten. Ik heb na de geboorte van mijn zoontje de hele ziekenhuis periode nog goed moeten verwerken. Het gaat je niet in de koude kleren zitten.
hoi hoi, jhet is zo verschillend. het heeft met leeftijd te maken en met onregelmatigheid van je cyclus inderdaad. en met ha! zoals je ziet zijn wij al weer een jaar echt bezig en onze ha geeft dus geen verwijsbriefje mee. hij vind mij nog te jong. allee is mijn vriend 36 dus ja. we zijn nu twee keer met dezelfde g=vraag bij hem geweest en nu heeft hij verwijsbriefjes meegegeven om mannetje te laten testen. zijn sperma dan he. dus dat is afwachten. is dat goed moeten we nog een jaar wachten, is het fout gaan we meteen door. heel verschillend dus. en zoals al eerder genoemd, het is een kwestie van doorgaan.
nee dat zeker niet maar als je nou 10 maanden probeert of 2 jaar en het wil niet en je degene met 10 maand de is er achter gekomen wat er is en de ander met twee jaar komt er dan pas achter nou dan vind ik dan heb je wel 14 maanden vergooid. ik wil het zo snel mogelijk weten want mij ei is ook niet goed dus dan heb ik liever dat je het gelijk weet en er iets aan valt te doen dan dat je nog jaren moet wachten. liefs
dit is niet vervelend bedoeld horo maar hoe verder je bent met je wens tot uiting laten komen, hoe nuchtere je wordt wat betreft het wachten denk ik. je wilt het wel, dat blijft hetzelfde maar de druk is anders.
hoi allemaal, ook wij zijn nu aan ronde 11 bezig en ik ben niet wanhopig, maar vraag me toch af hoe het toch komt dat het niet lukt. Met mijn eerste was ik met 5 maanden zwanger. Ook ik heb een onregelmatige cyclus. Ik zit tussen de 27 en 40 dagen. Wat zouden jullie doen? Halverwege ben ik al langs de huisarts geweest en die vertelde me dat het met een half jaar toch welregelmatig mag zijn. Overal lees ik inderdaad dat je na een jaar kan gaan. Wel ben ik nu voor de 3e keer met ovulatietesten bezig. Maar wordt wel een dure aangelegenheid als het niet wil lukken. Fijn om te lezen dat er meerderen met dit soort vragen lopen. Bedankt alvast! Liefs mandy.
hoi! wij zijn nu ook een jaar bezig maar zit in de 9de ronde. mn cyclus is de laatste 3 x 7 weken lang! heel vervelend. en nu zit ik alweer op 7en halve week en een nega test snap dr weinig meer van. mn tante zegt dat ik toch maar eens met de ha moet gaan praten. wat vinden jullie?
@lauwtje aar de ha gaan kan volgens mij geen kwaad. Nee heb je ja kun je krijgen toch? @de rest Ik denk dat ik gewoon nog geduld moet hebben maar het word steeds moeilijker hoe langer het duurt en helemaal omdat we het zo graag willen (net als iedereen hier trouwens denk ik). Mn cyclussen zijn heel netjes (tussen de 28 en de 30 dagen) We zijn allebei nog jong (ik volgende maand 26 hij 22) en voor zover we weten gezond dus we gaan er gewoon weer voor tot september. Toch ben ik blij om te weten dat ik niet de enige ben die hiermee zit. Nu heb ik toevallig wel heel erg pijnlijk tepels dus wie weet! liefs