Hoi dames, ik denk misschien dat ik laatst innestlingsbloed heb geconstateerd.. Alleen ja, omdat ik al 5 weken overtijd ben weet ik het niet hoor... Zie vorige topic.. Maar het kan misschien wel dat ik een ei heb overgeslagen en dat deze wel raak was en nu innestelingsbloed heb verloren.. Ik heb kort daarna nog wat bruinbloed verlorenen toenis het gestopt.. En ook direct erna verkouden en grieperig... Maar omdat ik 5 weken niet ongesteld ben geworden weet ik niet wanneer ik nou moet menstrueren.. dus wanneer kan ik nou het beste testen... en zijn de testen van de action goed???
Tja, da's lastig.. Ik zou denk ik maar om de week testen. Maar niet met Action testen, daar lees ik teveel negatieve berichten over. Er is hier op de zwangerschapspagina een heel topic over, bekijk die anders even..
dat is dus as donderdag, een week geleden dat ik roze bloed bijafvegen had gezien. en zondag gestopt met bruin bloed verliezen, ,maar dat was ook alleen met vegen als ik meost plassen
ik zou toch eens een testje doen o en ik gebruikte die van kruidvat 2 voor 5 hoor er toch wel veel goeds van en bij mij deden ze ook wel hun werk. actiontesten ken ik niet ben benieuwd succes alvast !!
Succes en zal gewoon om te week een testje doen. Ik heb dan wel weer goede dingen gehoord over de action test
straks is het gewoon me menstruatie denk het niet,aangezien ik ook er achteraan verkouden ben geworden...Offf gewoon toeval...
help dames ik heb vandaag, nadat het 2 dagen gestopt is (met bloedafvegen) weer bloed verloren. Het was eenbeetje bruin troebelig bloed.. met een beetje rood... maardit was maar1 keer nu helemaal niet meer.Is het toch me menstruatie ipv innestelingsbloed pfff word gek... wie kan me helpen
ik zou echt toch eens testen hoor ! ik had dat namelijk ook dan wel wat bruin bloed dan weer niet dan weer wat rozig ... en ik was toen zwanger ... is wel miskraam geworden , maar ik zou wel echt eens testen !
ja is ook raar , en dat was toen bij mij ook de reden om te testen en kreeg onmiddelijk twee lijntjes te zien... dus ik vind het heel spannend voor je . en moest je zwanger zijn , dan zou ik als ik jou was toch even langs de huisarts om bloed te laten prikken, dan kunnen ze je hcg nakijken zo weet je of het goed zit of niet , anders blijf je in onzekerheid zitten. want de moment dat je die positieve test gaat hebben ga je enerzijds blij zijn maar anderzijds ook heel ongerust over dat bloedverlies... zo was het toch bij mij . en meid, het is niet omdat het bij mij geen goede afloop heeft dat dat bij jou ook zo zal zijn he , dus ik duim !! laat je iets weten als je getest hebt ? x
Dankje wel voor je oppeppende reactie Babylove,ben zo bang. Aan ene kant dat ik heel graag zwanger wil zijn. Aan de andere kant dat ie toch weer negatief gaat worden...