ik ben erg benieuwd of er dames zijn met positieve puregon verhalen en na hoeveel behandelingen je zwanger was?? ik zelf ben vandaag begonnen met de eerste puregon
Na eerste ronde gelijk zwanger! Helaas miskraam. Denk wel dat de kans van slagen met Puregon afhangt van de reden waarvoor je het spuit...
@lima gefeliciteerd met je zwangerschap @merah ik zie dat je over 3 dagen mag testen spannend succes, hier inmiddels begonnen met puregon ik heb er nog geen moeite mee gehad om te spuiten, ik ben benieuwd
gefeliciteerd lima, een 2ling nog wel! mag ik vragen wat de opbrengst van het zaad was na bewerking? X
Hoi Helena Zeker mag je dat vragen alleen hebben wij geen IUI gedaan. Bij mijn vriend was het zaad in orde. ± 32 miljoen zaadjes per lozing...dus goed. Het probleem lag bij mij dat ik geen eisprong had. Vandaar eerst clomid gehad en toen dit niks meer deed eerst een kijk-operatie gehad en toen door met Puregon/pregnyl. En in ronde 5 was het raak!!! En inderdaad een tweeling....
Hoi! Heb eerst 11 rondes CLomid gebruikt, niets.... Toen na 3e ronde Puregon raak, helaas MK. Overigens, zaadjes van mn vriend zijn ook perfect in orde, maar ze doen bij ons wel IUI omdat mijn baarmoeder heel ver verstopt ligt en om de kansen gewoon te vergroten. Wacht nu op mijn ongie na een maandje niks (moest ivm mk) en dan gaan we weer voor IUI 4.... Suc6 meid! Hopelijk ben je gauw zwanger!